pondělí 11. června 2018

LETNÍ HAUL

A-ahoj, dneska pro vás mám po dlouhé době haul. Jsou to všechno letní věci. Na tyhle nákupy letního oblečení jsem se moc těšila. Tak jdeme na to!
Jako první tady mám halenku z F&F. Mě zaujala hned na první pohled. Nosím ji se stáhnutými rameny dolů. Má krásnou barvu. Moc se mi líbí ty proužky a kombinace modré a bílé. Teď jsem ji měla na sobě v kombinaci s bílými kalhoty a musím říct, že to vypadá dost dobře.


Jako další tady mám kraťasy. Jsou to riflové kraťasy s perličkami. Ty perličky teď vídám skoro všude a tenhle trend se mi moc líbí. Mají vyšší sed, takže je můžu kombinovat s crop topy. Jsou i trochu elastické, takže mě nikde nijak neškrtí.


Pak tady mám top z Lidlu. Je to top riflové barvy, který se dá stáhnout pod ramena. Tenhle trend se mi taky dost líbí a proto v tomhle stylu tady mám více věcí. Na to že je to z Lidlu, tak je hodně kvalitní a krásně sedí. Určitě doporučuji i jejich eshop.


Jako další tady mám šaty taky z Lidlu. To jsou červené šaty, úplně stejného stylu jako ten top předtím. Jsou extra pohodlné. Vypadají moc hezky na postavě. Moc ráda je nosím, protože jsou z příjemného materiálu.


Dál tady mám riflové šaty ze Sinsay. Ty mám hodně ráda. Jsou moc super, protože jsou z příjemného materiálu. Jejich rukávy se dají vyhrnout pod lokty, tím pádem je to o dost hezčí. V pase je pásek, který mi zvýrazní pas, takže to je taky super, protože to nevypadá jako pytel. Moc se mi tyhle šaty líbí. A taková menší storka. Takovéhle šaty jsem si zkoušela v C&A, ale byly asi za 800,- Kč, což jsem si říkala, že je docela dost. Pak jsem se jen tak neplánovaně koukala na stránky Sinsay a tam měli úplně stejné šaty, ale jen za 400,- Kč. Takže jsem si je objednala tam.


Pak tady mám objednávku z H&M. První tady mám čelenky. Jedna je světle růžová s kytičkami a druhá je čistě khaki. Obě jsou moc super. Vypadá to dobře jak s rozpuštěnými vlasy, tak i s culíkem nebo drdolem.


A druhé z objednávky z H&M jsou tyhle pantoflíčky. Mají bílou podrážku, ale jinak jsou zlaté. Ještě jsem je na sobě neměla. Chci si je ale vzít na dovolenou do Řecka. Úplně to vidím někde na procházky podél moře nebo někam do města. Už se tam moc těším.


Druhé boty tady mám tyhle slipony. Mám je z  Answear. Už dlouho jsem chtěla nové slipony, protože mám ty svoje staré už docela dlouho a hlavně okousané od štěněte. Tyhle se mi moc líbí, protože to nejsou obyčejný černý slipony, ale mají zezadu stříbrné lemování. To mě na nich zaujalo nejvíce.


Z tohohle kousku mám asi největší radost. Je to krásný černý klobouk z H&M. Nejprve jsem byla rozhodnutá, že černý nechci a chci nějaký světlý. Ale pak když kamarádka přišla s tím, ať si ho aspoň zkusím, bylo jasno. Moc se mi líbí a v kombinaci s plavkami, které uvidíte níže, to bude vypadat úplně bezvadně.


A na konec tady mám dvoje plavky. Tyhle první jsou z New Yorkeru. To byla taky totální náhoda. V H&M jsem si zkoušela ten klobouk a chtěla jsem se podívat i na nějaké jednodílné plavky. Tak jsem si jedny vyzkoušela, ale byly dost drahý. Neměla jsem čas už jít někam jinak tak jsem kamarádku zaúkolovala, aby se mi po nějakých v khaki barvě podívala. A objevila tam tyhle. Takže jsem tam druhý den běžela a vzala si je. Jsou to jednodílné plavky v khaki barvě. Mají holá záda a zavazování jenom za krk. Jsou mnohem hezčí na postavě a myslím si, že v Řecku v nich udělám pár fotek.


A poslední tady mám dvoudílné plavky. Ty jsou z Aliexpressu. Ano, slyšíte dobře. Mamky spolupracovnice si tam plavky objednala a byly dost kvalitní, tak jsme to taky zkusili. A tady je výsledek. Kvalitní plavky za pár peněz. Jsem z nich opravdu nadšená. Mají vyšší sed a to se mi teď u plavek hodně líbí. A až budu opálená, tak to bude bomba. Ty taky určitě uvidíte na nějaké fotce.


Tak to by byl dnešní článek. Doufám, že se vám líbily moje letní kousky. Napište mi, co jste si nového koupili na léto vy. Ráda se inspiruji.

Pac a pusu Caroline

2 komentáře:

  1. Ty plavky z Ali jsou moc pěkné a líbí se mi i kraťasy s perličkami.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný letní haul strašně se mi líbí ta čelenka do vlasů v růžové barvě a krásné plavky z aliexpressu :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat