sobota 16. listopadu 2019

NENECHÁM TĚ ODEJÍT

A-ahoj, po roce se hlásím zpátky!
Už jsem nečekala, že bych se vrátila, ale jo, jsem zpět. Mám za sebou úspěšné složení maturity a začala jsem od září studovat vysokou školu. Ale o tom mám v plánu napsat jiný článek. Dneska bych Vám ráda představila knížku, která mě osobně velmi zaujala!
Knihkupectví megaknihy mi před letními prázdninami poslali na přečtení a recenzi knížku od autorky Chevy Stevens s názvem 'Nenechám tě odejít'.


Chevy Stevens je kanadská autorka thriller románů, které zachycují hlavní hrdiny v napjatých životních situacích a často mají nečekaná rozuzlení. Její kniha 'Stále nezvěstá' byla bestsellerem časopisu New York Times. Podle mě je tato autorka u nás v Čechách méně známou a nedoceněnou.
Kniha 'Nenechám tě odejít' mne zaujala už jenom svoji obálkou. I když se příběh odehrává v zimě, já si ji vzala na letní dovolenou na Mallorcu a neuvěřitelně jsem se do ní začetla! Nemohla jsem se od ní odtrhnout až jsem se sama divila, že už jsem na konci knížky. 


Tento psychologický román vypráví o mladé ženě Lindsey a její dceři Sophii. Lindsey byla obětí domácího násilí a poté co byl její manžel Andrew poslán do vězení se snaží začít žít spokojeně od začátku. Najde si přítele, chodí na kurzy sebeobrany a otevře si svou firmu na úklid domů.
Jejího manžela ale po odpykání trestu pustí z vězení a od té doby se Lindsey začnou dít neobvyklé a podezřelé věci. Někdo se vloupá do jejího domu, otráví jí psa a dokonce i napadne přítele. Samozřejmě dává za vinu propuštěnému Andrewmu, ale není tomu tak.
Nerada bych Vám celý příběh prozradila. Je tam mnoho zvratů a překvapení. Proto byste si ji radši měli všichni povinně přečíst.



Knížku doporučuji na 100%. Pokud přemýšlíte o vánočním dárku pro mamku nebo starší sestru, tak si myslím, že by tato knížka mohla být vhodným kandidátem na dárek. Je to úžasná napínavá knížka na dlouhé zimní večery s huňatou dekou, horkou čokoládou v ruce, ohněm v krbu a padajícím sněhem za oknem.

Já doufám, že se Vám můj dnešní článek líbil. Chtěla bych se zeptat, jestli byste stáli o další články, popřípadě na jaká témata? Ráda bych zase začala pravidelně psát, ale ještě víc bych byla ráda kdyby to někdo četl. Četli byste moje články??

Budu ráda za každou reakci a mějte krásný zbytek dne! ♥

S láskou Karolína

1 komentář:

  1. Ty jo, myslím, že žádnou knihu od kanadského autora jsem ještě nečetla. Rozhodně díky za tip, tuhle knihu bych si mohla dát na to-read-list v roce 2020. :D :)

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat