pondělí 16. listopadu 2020

MŮJ NORMÁLNÍ DEN DOMA

A-ahoj, dneska jsem si pro vás přichystala článek o tom, jak vypadá můj normální den, když jsem doma a mám distanční výuku. 

Ráno když se probudím, tak si vždycky udělám snídani. Většinou je to něco, co jsem předtím upekla nebo si teďka dělám i ovesné kaše s medem a banánem. Ke snídani si vždycky dělám i nějaký čaj. Dříve to bylo kafe, ale teďka mě po ráno trochu pobolívá v krku, tak si radši dám čaj. Většinou citronový se zázvorem a s medem. Na fotce je zrovna dýňový cheesecake z knížky Příběhy českých superpotravin, na kterou jsem psala recenzi. Musím se pochválit, byl fakt moc dobrý, tak můžete recept vyzkoušet. 😊


Poté máme většinou online přednášky. Většinu předmětů máme teď jako online hovory. Jen u některých předmětů nám posílají materiály na samostudium. Je to docela fajn a je to hlavně lepší než na jaře, kdy jsme online neměli vlastně žádný předmět, pouze posílali materiály na samostudium. Takže já jsem spokojená. Určitě mi napište, jak distanční výuku zvládáte vy.  


Poté si většinou dám oběd a po obědě máme buď další výuku nebo si dávám menší pauzičku u seriálů. Sleduju teď hlavně The Crown a Orange is the New Black. Teď jsem dokoukala třetí sérii Koruny a nemůžu se dočkat té čtvrté. Těším se na princeznu Dianu a Margaret Thatcher. 


Po pauze jdu napsat článek, udělat nějaké věci do školy nebo si zařídit potřebné věci. Chtěla jsem vám ukázat svůj pracovní koutek, kde probíhá veškerá online výuka a vlastně tady píšu i tenhle článek. Nejvíc se mi líbí to křesílko s polštářkem. Je to hlavně mega pohodlné. Snažím se teď i častěji péct a zkoušet nové recepty. 


Pak někdy kolem 15. hodiny si s bráchou dáme kafe a malou svačinku. Dávám si teď do kafe trochu javorového sirupu, je to takové podzimní a hlavně moc dobré. Je to takový náš rituál. Vždycky si popovídáme o výuce a ostatních věcech. Pustíme si k tomu seriál Mentalista a tak hodinku si takhle posedíme. 

Asi tak dvě hodinky potom jdu cvičit. Ty dvě hodinky si nechávám na to, aby mi trochu slehlo a nešla jsem cvičit s plným břichem. Od jakživa cvičím podle kalendáře od Cassey Ho neboli Blogilates. Od minulého pondělí jsem se do toho zase vrhla a cvičím teď každý den. Doufám, že mi to teď už vydrží. Myslím, že mi to vydrží určitě do té doby, než se zase vrátíme do školy.  😀


No a pak si dám večeři a s rodinou se díváme na televizi a povídáme si. Před spaním si ještě většinou čtu. Teď čtu knížku Než jsme se odcizili od Renée Carlino. Knížku mám v rámci spolupráce s knihkupectvím MegaKnihy.cz. Příští víkend se můžete těšit na recenzi. 


Tak to by byl můj den. Byla bych ráda, kdybyste mi dali vědět jak vypadá váš den nebo nějaký tip na to, co dělat. Přemýšlím teď totiž o tom, co bych ještě tak mohla dělat a zařadit do své denní rutiny.  
Mějte se krásně! 
S láskou Karolína💋 

1 komentář:

  1. Tak to máme skoro podobný den. Kromě té výuky. Do školy už nechodím. Taky doma cvičím a před spaním si čtu. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat