úterý 3. listopadu 2020

ŘÍJEN

 A-ahoj, dneska bych vám ráda napsala něco málo, co jsem dělala v říjnu

Já jsem toho bohužel moc za říjen nezažila. Celý říjen jsem byla na praxi ve fakultní nemocnici v Hradci Králové. Měla jsem týden na novorozeneckém oddělení, týden na oddělení operační gynekologie a dva týdny na porodních sálech. 

Bylo to hodně náročné, protože jsem dojížděla a vstávala už ve 4 hodiny ráno a domů přijela občas i až o půl 9 večer. Sestřičky ale byly hodné a někdy mě pustili i dřív, takže jsem přijela i domů dřív a mohla zase nabrat síly na další den. 

Kdybyste chtěli vidět víc z mého soukromého života, můžete mě sledovat na Instagramu @rousovakarolinka 


Jelikož je podzim moje nejoblíbenější roční období, tak jsem chodila i na procházky v parku. Miluju ty barvy listí. Doufám, že se ještě sluníčko vrátí, aspoň na chvíli. Tohle pochmurný počasí není moc ideální. 

Bohužel v říjnu také přišla další řada vládních opatření. Chtěla bych vyjádřit svůj názor i k tomuto tématu. Opatření pro nás mohou být otravné a zbytečné. Ztratili jsme důvěru ve vládu. Pokud ale vám dělá problém si nasadit roušku, tak si uvědomte, že čím déle na to budete kašlat, tím déle tady ta opatření budou. Koukněte se na všechny zdravotníky, kteří musejí mít na sobě víc než jenom roušku a musí v tom být celý den, každý den. Tak prosím, noste roušky!

Sice to byl dneska kratší článek, ale opravdu se toho teď moc neděje. Doufám, že jste zdraví a užíváte si rodinné pohody

S láskou Karolína 💋

Žádné komentáře:

Okomentovat