pátek 2. května 2014

April

A-ahoj:) když začíná nový měsíc tak to bude každý měsíc se opakující článek. Vždycky co tu shrnovat ten jeden měsíc. Co jsem prozila co planuju a tak. Dále k tomu napíšu i oblíbence za ten měsíc. Takže můžeme začít.


 Takže začnu asi tím co jsem prozila a tak. Tenhle měsíc jsem nikde moc nebyla ale něco určitě najdu. Úplně na začátku dubna 4.4 2014 se ženil můj bratranec. Bylo to strašně moc fajn. Nebyli jsme tam dlouho protože mám mladšího bráchu a ten to tam moc dlouho nevydržel.

S nevěstou
Pak 7.4 jsme s přítelem slavili měsíc. No nečekejte žádnou velkou oslavu.
Za ten měsíc jsme psali ve škole hodně písemek. Takže jsem se skoro pořád učila. 
Ale pak byli 17 a 18. 4 prazdniny. Ani už si moc nepamatuju jestli jsme někde byli ale myslím že jsme byli u babičky a dědy na chatě. A zrovna 18.4 vyšel klip k písničce You and I od One Direction https://www.youtube.com/watch?v=_kqQDCxRCzM . Hodně lídí ho strašně zhejtovali že je to zkopírované od někoho jiného, ale já musím říct že se jim opravdu povedl. Ten klip má něco čím jsem si ho tak oblíbila. A ta písnička je i vlastně moje oblíbená za duben. 
Dále 29.4 u nás v Žamberku proběhl Mezinárodní den tance. Vlastně i po celé republice. Já která jsem tancovala 7 let jsem tam nesměla chybět. Po dlouhé době jsem viděla kamarádky co jsou třeba na intru nebo tak. Bylo to opravdu dobře strávené odpoledne. Vystupovala tam skupina NEON ve které jsem tancovala a zjistila jsem že mi tanec strašně chybí a nevím proč jsem skončila. Ale plánuju zase začít příští rok. 

 Další novinou je že jsem začala dělat 30 denní výzvu na nohy. Dělám squaty. Myslím že to začíná trochu i pomáhat. Zatím jsem to všechno vydržela a dělám to podle plánu.
Tak a teď jdeme na moje oblíbence za měsíc duben. Rozdělila jsem to do 6 kategorií.
Oblíbený lak: Můj oblíbený lak na nehty je lak od Astoru který jsem dostala v časopise. Neměla jsem žádný červený lak tak jsem si vzala červený v odstínu 204 Chicissime.
Oblíbená písnička: Jak už jsem psala v první části tak je to písnička od One Direction You and I.
Oblíbený kus oblečení: Kus oblečení. No to bude docela těžký. Ale jelikož zase začíná být teplo tak jsem vytáhla tílka. A moje oblíbené je bílý no top s kytičkama. Na výstřihu má knoflíčky a takové jemné nařasení. Je to tílko z Lindexu.


Oblíbené jídlo: Za duben jsem si oblíbila snídat. Snídám Corn flakes s mlékem. Takže za tenhle měsíc jsou to obyčejné Corn flakes. Je toho tam 500g.

Oblíbené pití: Za mě to bude po celý rok čaj. Ať je černý nebo zelený piju ho neustále. A teď jsem si oblíbila příchuť horké maliny od Pickwick. Strašně krásně to voní!

Oblíbená věc na vlasy: Pro duben je to jednoznačně maska na vlasy od Loréal paris. má takovou hustou konzistenci která strašně krásně voní. Vlasy krásně zjemní.

Tak tohle byla poslední kategorie. Doufám že se tenhle článek líbil a budu se těšit u dalšího článku. Rozhodla jsem se že budu přidávat články každý čtvrtek ale docházejí mi nápady na téma a tak jsem vás chtěla poprosit třeba že jestli by jste mi nenapsali klidně i na Facebook co by vás bavilo a rádi by jste to četli.  Takže ve čtvrtek naviděnou.

Pac a pusu Caroline








3 komentáře: