pátek 25. dubna 2014

My every day make-up routine

A-ahoj :) dnešní článek bude 'My every day make-up routine'. V překladu to znamená moje každodenní líčení. Většinou se takhle líčím do školy takže to není nic moc protože většinou nestíhám.  Předem upozorňuju na moje nehty. Moc se za ně omlouvám ale nestihla jsem je nějak doladit.
Začínám asi jako každý korektorem. Je to korektor ne kruhy pod očima od Rimmel London Match Perfection. Je v odstínu 010 Ivory. Jako aplikátor to má normální štěteček. Jsem s ním nad míru spokojená a až ho dopoužívám určitě sáhnu zase po něm. Neřeknu vám cenu a abych nekecala tak ani radši nebudu tipovat.


Dále používám BB crem také od Rimmel London. Je to ten nejsvětlejší odstín. mám ho asi už od ledna a pořád používám jedno balení. Dlouho vydrží a vůbec není poznat že by jste na sobě měli nějaký BB crem nebo tak. Máte pořád tu svojí přirozenou barvu. Mě se strašně líbí to balení. Cenu vám též neřeknu. Krém nanáším na celý obličej (překvapivě).

Asi jsem úplně divná ale já prostě nepoužívám pudr. Příjde mi že tu pleť moc zatěžuje. Teda aspoň ten pudr co jsem jednou vyzkoušela.
Takže tu dál mám tvářenku. Je to tvářenka od Dermacol. Myslím že je to odstín 2. Nejsem si uplně jistá ale myslím že jo. Je to DUO tvářenka. Takže tam je jeden dílek světlejšího odstínu a druhý tmavšího. Já používám spíš tu světlejší část nebo obě dohormady smíchám. Tu si dám na tváře (také veliké překvapení). Omlouvám se za kvalitu obrázku ale nešlo mi to pořádně vyfotit.

 Dále tu mám oční stíny. Jsou od Gabriella Salvete. Je to odstín 03. Tento stín požívám ze všech nejradši a nejdéle. Není moc pigmentovaný což mi vyhuóvuje, protože se moc výrazně nelíčím. Dám to na celé víčko. Stíny nanáším štětečkem od Ebelin.

Dále tu je tužka na oči. Je to od Miss sporty v odtínu 001 Magic. Rozhodně vám jí doporučuji. Je opravdu skvělá. Hezky se s ní dají dělat tlusté i tenké linky. já mám už druhou. A koupím si další až mi dojde. Dám jen tenkou linku.

Dále tu mám řesenku. Je to obyčejná řasenka od Dermacol Curl mania Mascara. Plánuji si koupit novou protože mě tahle moc nevyhovuje i když už mám 2 balení. Why not?! Mám vyhlídnutou v DM od Rimmel London. Jinak tato řasenka řasám dodá docela i délku ale už ne objem. Má takový zaoblený štěteček. Řasenku nanesu takovou střední vrstvu a ještě předtím řasy natočím kleštičkami.


Poslední 2 věci co tu mám jsou věci na pusu. Je to balzám na rty od Labello. Myslím že tu značku všichni znáte. Seženete ji ve včech drogériích. Jsem s ním naprosto spokojená. Já mám teda Soft Rosé. Kamarádka to má taky a že prý barví. Nevím teda jak to má ona ale mě nebarví vůbec.


A poslední věc kterou používám na každodenní make-up je leska na rty. Je od Catrice. Je v odstínu 060 Pink Up Your Life. Já ho dostala k narozeninám a jsem s ním opravdu spokojená. Určitě doporučuju. Vím že hodně lidí na Catrice moc není ale mě vyhovuje.


Takže doifám že se vám článek líbí a napište mi jesli jste něco z těchto produktů vyzkoušeli a jak vám vyhovoval.
BTW: Teďka nestíhám přesné termíny kdy má článek vyjít, protože to nějak nestíhám psát takže bude článek vždycky když budu mít čas a nápad.

Pac a pusu Caroline








Žádné komentáře:

Okomentovat