sobota 30. srpna 2014

LIEBSTER AWARD TAG

A-ahoj, dnešní článek bude zase TAG, na který jsem byla nominovaná od úžasné youtuberky a blogerky Jull o'Brien viz. zde její blog. Za co teda moc děkuji. Poděkovat musím, ale stejně bych děkovala.
Pravidla tohoto tagu jsou:
1. Poděkuj blogerovi který tě nominoval. 
2. Napiš 11 faktů o sobě.
3. Odpověz na 11 otázek o sobě.
4. Nominuj 11 blogerů.
11 faktů o mě:
  1. Moje jméno je Karolína Rousová
  2. Je mi 14 let
  3. Narodila jsem se 2.3.2000
  4. Strašně ráda bloguji a tancuji.
  5. Teď jdu do 9. třídy
  6. Docela se tam už těším i když jsem celý prázdniny říkala že se mi tam nechce
  7. Miluji PLL a Awkward
  8. Nejkrásnější film je TFIOS a vlastně i nejkrásnější knížka
  9. Nesnáším lež a falešný lidi
  10. Nejkrásnější počasí je když prší nebo když je krásně! (logika ala Kája)
  11. Jsem platonicky zamilovaná do Ansel Elgort (neskloňuji) 
Otázky od Jull o'Brien:
1. Význam tvého blogu ? Proč jsi si ho vybrala ?
Asi tak všechno. Píšu to co mě zrovna napadne. Protože mě to baví
2. Jak by jsi popsala sebe třemi slovy ?
Naivní (někdy), věrná a usměvavá.
3. Jsou nějaké divné věci co děláš ?
O žádných nevím.
4. O čem jsou nejčastěji tvoje sny ?
Nejvíc jsou asi hodně strašidelný. Ale teď hodně často o Londýně.
5. Co je tvůj největší strach ?
Budoucnost.
6. Vadí ti samota?
Jak kdy. Někdy chci být sama a někdy potřebuji společnost.
7. Kdyby jsi mohla mít jednu kouzelnou schopnost, co by to bylo ?
Neviditelnost.
8. Co tě dokáže nejvíce naštvat ?
Když něco hledám a nemůžu to najít. Nebo když někdo něco slíbí a nedodrží to.
9. Na čem jsi závislá ?
Mamka říká že na telefonu. Já říkám že je to někdy pravda.
10. Bojíš se smrti ?
Moc ne. Spíš se bojím že někde jdu a někdo mě z ničeho nic postřelí nebo tak. Takže vlastně jo.
11. Proč jsi začala s blogem ?
Začala jsem protože jsem už dlouho četla ostatní blogy a chtěla jsem taky začít. 
Otázky pro nominované:
Já doufám že nebude vadit že nechám ty stejné co mi dala Jull, ale nějak nevím co bych za otázky dávala. A tyhle mi přijdou fajn.

1. Význam tvého blogu ? Proč jsi si ho vybrala ?
2. Jak by jsi popsala sebe třemi slovy ?
3. Jsou nějaké divné věci co děláš ?
4. O čem jsou nejčastěji tvoje sny ?
5. Co je tvůj největší strach ?
6. Vadí ti samota?
7. Kdyby jsi mohla mít jednu kouzelnou schopnost, co by to bylo ?
8. Co tě dokáže nejvíce naštvat ?
9. Na čem jsi závislá ?
10. Bojíš se smrti ?
11. Proč jsi začala s blogem ?
Lidé které nominuji:
Nominuji každého kdo si tenhle článek přečetl a má i svůj vlastní blog. Snad to nevadí, ale bojím se že by si to ty určití lidi nepřečetli takže to udělám takhle.:-)
Takže doufám že se článek líbil. V pondělí už zase do školy, tak vám držím palce a zvládněte to!:-)

Pac a pusu Caroline


Žádné komentáře:

Okomentovat