čtvrtek 21. srpna 2014

Připraveni do školy?!

A-ahoj, právě jsem vylezla z ranní sprchy a dostala jsem chuť napsat nějakej ten článek. Úplně miluju ranní sprchu! Je to takový osvěžující. Taky to tak máte? No nic, dneska jsem se rozhodla že bych napsala nějakej ten článek o tom co já nosím do školy, co je v mém batohu nebo prostě všechno co jsem si koupila abych mohla zase do školy. Na září obecně se strašně těším, netěším se na školu ale na Londýn kam odlítám 4. září. No nic teď už jdeme na samostatný téma tohohle článku.
První věc bez čeho já nejdu do školy je propiska, pero nebo co já vím. Prostě nějaká věc čím si zapisuji všechny věci ze školy. Radši vždycky nosím dvě kdyby někdo neměl tak na půjčení nebo kdyby ta jedna došla.
Další věc je obyčejná tužka. Ať už na rýsování nebo malování. Mám taky dvě, na rýsování a na malování.
Už třetí věc jsou pravítka a kružítko s náhradníma tuhami. Tohle jsou věci na rýsování no. Mám trojúhelník a úhloměr.
Další jsou fixy a pastelky. Nevím co k tomu říct. Prostě fixy a pastelky které mám v jiném penále než v tom kde mám ty předchozí věci.
Lepidlo, nůžky, ořezávátko a zvýrazňovač. Další věci bez kterých do školy fakt nejdu.
určitě další potřebná věc na matiku je kalkulačka. Já mám od značky Catiga. Je vlastně mamky, ale ta mi jí dala.
Dál tu mám desky na domácí úkoly. Protože já jsem docela na domácí úkoly stráceč, tak jsem si udělala desky do kterých si budu úkoly zakládat. Teda pokud budou na papíře.
A poslední věc co tu mám je diář. Další věc bez které nikam nejdu. Píšu si tam i ty největší blbosti, ale nikdy na to nezapomenu.
Tak to by byl dnešní článek. Doufám že jsem vás aspoň nějak inspirovala a doufám že to v té škole tech 'pár' měsíců zase přežijeme.

Pac a pusu Caroline

2 komentáře:

  1. Je to fajn článek, moc se mi líbil, je to taková dobrá délka a bavilo mě to číst. Jen bych doplnila třeba jednu fotku kde jsou všechny ty věci co nosíš do školy, jakože v tašce a třeba jakou nosíš tašku nebo tak, ale jinak palec nahoru :) (y)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) chtěla jsem neco vyfotit ale nějak nebyl moc čas a tak se omlouvám:/

      Vymazat