neděle 22. listopadu 2015

GIRL ONLINE - RECENZE

A-ahoj, dneska to bude recenze na knížku, kterou jsem právě teď dočetla. Je to knížka Girl Online od Zoe Sugg. Tak pojďme na to!!


Tahle knížka mne ze začátku moc neoslovila. Pak jsem na chvíli přestala číst, protože na to nebyl čas a musela jsem se hodně učit. Ale asi před dvěma týdny jsem ji našla v poličce a uvědomila jsem si, že jsem ji dlouho nečetla. Tak jsem se ke čtení zase vrátila a dnes jsem ji dočetla. Asi druhá polovina knížky mne už zaujala víc. Je tam taková ta nečekaná zápletka. A proto jsem si tu knížku i oblíbila. Překvapilo mě to, že najednou se stane něco, co bych vůbec nečekala. Snad někdo, kdo ji taky četl chápe. Já ji tedy mohu jen doporučit. Kdo váháte o koupi této knížky, tak si ji určitě kupte. Myslím, že to nejsou jen tak vyhozené peníze. Už dvě kamarádky si ji chtěli ode mne půjčit. Takže si myslím, že i je zaujme. Má i krásný obal knížky a i hezký vhled uvnitř knížky. Jsem ráda, že jsem si ji i navzdory negativních recenzí koupila. Zoe se tahle knížka opravdu povedla. Na to, že je to její první knížka tak je fakt super. Teď už vydala druhý díl. Takže já jen čekám, až bude i v češtině a pak si koupím i druhý díl této opravdu povedené knížky. Snad to bude v nejbližší době.

Tak to by byl dnešní článek. Snad se vám líbil a já vám dala důvod si tuto super knížku koupit. Četl jste ji někdo taky? jak se vám líbila? Napište mi to do komentářů. Doufám, že vám nevadilo, že je to spíš takový kratší článek. Příště to už zase bude normálně dlouhý článek.

Pac a pusu Caroline

3 komentáře:

  1. Jedna z mojich obľúbených kníh. :) Super článok

    OdpovědětVymazat
  2. Nečítala som ju ešte, ale veľmi by som chcela, hlavne kvôli tomu, že ju napísala tak slávna blogerka ako Zoella.
    Bianka

    OdpovědětVymazat