čtvrtek 26. listopadu 2015

PODZIM

A-ahoj, dneska to bude článek, který jsem ještě nikdy na blog nepsala. Bude to: proč mám tak hrozně ráda podzim, doporučím vám tady pár kosmetických produktů, které já používám na podzim a nakonec i nějaké typy co dělat, když je venku hnusně. Tak jdeme na to!


Miluji podzim, protože miluji barvy, které podzim má. Barvy jako červená, oranžová a žlutá mě hrozně uklidňují. Bohužel jsou tyto barvy jenom na začátku podzimu, na konci už všechno listí těchto barev opadá a já jsem hrozně smutná. Miluji se procházet parkem, kde to všechno listí je na zemi nebo ještě na stromech. Je pak nádherný pozorovat z oken jak to listí padá.
Další důvod je kvůli počasí. Není ani vedro a ani nijak nemrzne. Je to takový ten ideál pro moje tělo. Ale vím, že na kamarádku je moc zima i na podzim. Ale tak co no. A na podzim už i dochází na čas velkých hřejivých šál. Já jednu taky mám. Koupila jsem si jí na začátku podzimu v Takko Fashion. Nevím jestli tam ještě bude, ale možná i jo. Jediný co mě na té šále štve, že hrozně ale hrozně pelichá. To mě na ní jediný mrzí. Nevím, jestli se toho dá nějak zbavit. Kdyby jste věděli jak, tak i dejte prosím vědět, protože já už fakt nevím a hodně mě to štve, když mám od toho kalhoty a i bundu.


A poslední důvod je takový, že když je podzim tak už se blíží Vánoce!! Já Vánoce naprosto zbožňuji. Napadá mě pár článků co bych mohla napsat týkající se Vánoc. Jaké články byste chtěli vy? Poraďte mi, prosím. Co máte rádi za články? Chtěli byste třeba i nějaké recepty na cukroví? Napište mi! Hrozně se na Vánoce těším. A když je podzim, tak už vím, že to za chvíli vypukne, takže taky další důvod proč milovat podzim.

Pak tady mám těch pár produktů, které já používám na podzim.
První tu mám lak na nehty, který je fakt strašně moc boží! Mám ho z notino.cz. Je to opravdu krásný lak na toto podzimní období. Já se omlouvám, že moje nehty jsou tak příšerné, ale lak jsem si nechala doma a nemůžu si nehty aspoň přelakovat nebo vám vyfotit balení laku. Takže za to se moc omlouvám. Jinak je od Maybelline New York v odstínu 06.


Dál tady mám mého miláčka a kdybych se tady o něm nezmínila, tak bych se asi propadla. Ano, je to můj Eos. Asi už víte všichni jakou mám příchuť, ale raději to ještě zopakuji. Mám tedy příchuť Pomegranate Raspberry. Na podzim jako dělaný!! Také ze stránky notino.cz.


A poslední produkt co tu mám je rtěnka od značky Rimmel London. Tuto rtěnku jsem dostala minulé Vánoce od kamarádky. Začala jsem ji ale používat až teď, protože u nás na vesnici by na mě koukali asi s otevřenou pusou kdybych tam chodila s výraznou rtěnkou na puse. Ale teď ji zase využívám skoro pořád. Miluji ji!!


A jako poslední část tohoto článku tu mám nápady, co dělat když je venku hnusně.
Já když venku prší tak si ráda sednu do okna vezmu si čaj a jenom koukám z okna ven a pozoruji kapky na okně jak stékají dolů.
Další tu mám čtení. Já miluji čtení po celý rok, ale když je venku hnusně, prší a je zataženo, tak si vlezu do postele, zachumlám se do deky a čtu si nějakou mojí oblíbenou knížku.
A poslední věc, která je spíš pro blogerky, je ta že se mi při ošklivém počasí nejlíp píšou články. Vezmu si čaj, třeba i nějaké dobré jídlo a sednu si ke stolu, otevřu notebook a píšu. Je to nejlepší odreagování co může být.

Tak to by byl dnešní článek. Já budu doufat, že se vám líbil. Těšíte se na Vánoce tak jako já? Mám vás všechny hrozně moc ráda a uvidíme se u dalšího článku.

Pac a pusu Caroline

4 komentáře: