pondělí 29. února 2016

BRANDNOOZ BOX-ÚNOR

A-ahoj, dneska tady mám další otvíračku Brandnooz Boxu za měsíc únor. Tenhle měsíc je tu plno dobrot. Tak pojďme na to! 





Jako první tady mám Bohemia Vrrruby! Jsou to nové brambůrky od Bohemia. Mě musím říct dost chutnali. Zaujalo mě vtipné balení, kde je napsané, že to není nic pro dámičky. Prý pro pořádné chlapy. Za mě určitě super! Cena je 39,90 Kč. Dají se koupit i v menším balení.


Dál tady mám od značky Wasa Sandwich sýr s rajčaty a bazalkou. To jsem ještě neochutnala, ale zítra to mám připravený jako svačinu do školy. A moc se na to těším. Myslím, že to bude moc dobrý. Cena je 24,90 Kč. Prodává se i s příchutí smetanového sýra.


Jako další tady na mě vykouklo Toast multigrain od značky Racio.Jsou to celozrnné toasty. Ty jsem ještě taky neochutnala, ale určitě je ochutnám. Budou se hodit i na intr. Cena je 32,90 Kč.


Pak tady mám od české značky Havlík tyčinky Kornspitz. Ty se určitě budou hodit večer k filmu třeba. Takže na ty si udělám tady určitě příležitost. Cena je 16,90 Kč.


Dál tady mám čaj od Lipton s příchutí citronu a zázvoru. Čaj obsahuje 49% zázvoru, což je super, protože já mám hrozně ráda čaje ze zázvoru. Ten jsem taky ještě neochutnala, ale určitě bude dobrý. Na něj se moc těším! Cena je 49,90 Kč.


Tak tohle je naprostá dobrota. Já to měla dneska ke svačině ve škole a úplně boží. Moc mi to zachutnalo. Je to od 7Days a je to Cake Bar s příchutí jahody. Mě to teda moc chutnalo, takže doporučuji! Cena je 7,90 Kč.


Další co jsem našla v boxu je toto. Nenašla jsem to ale na seznamu věcí, co by v boxu měly být. Takže nevím. Ale už jsem tohle měla jednou a zachutnalo mi to, takže jsem ráda že jsem to měla po druhé. Cenu bohužel nevím.


Jako další tu mám Semtex s příchutí granátového jablka. Tak tohle mi moc chutnalo. Přítelovi to moc nechutnalo, ale s mamkou jsme se shodli  že nám to chutná. Pozor je to ovšem limitovaná edice! Takže rychle nakoupit zásoby. Cena je 35,90 Kč.


A předposlední dvě věci je od White Bear. Jsou to dva nealkoholické sladové nápoje. Jeden je s příchutí jablka a druhý s jahodou. Oba jsou hrozně sladký, to jsme se s přítelem shodli, ale jinak je to docela dobré. Jsou v tom bublinky, takže je to takové jiné. Cena je 24,90 Kč za jeden.


A poslední věc je od značky Boneco a je to majolka. Tu jsem ještě nijak nezkoušela, ale určitě s ní něco s mamkou vymyslíme. V seznamu je doporučená mrkvová pomazánka, takže to možná zkusíme. Cena je 24,90 Kč.


 To by byl dnešní článek. Já doufám, že se vám líbil. Abych to tak nějak shrnula, tak za mě byl tenhle box nejlepší za tu dobu co mi chodí. Takže tenhle určitě doporučuji!! Jinak se už zase snažím přidávat články každé pondělí a čtvrtek.

Pac a pusu Caroline

6 komentářů:

  1. z tohto všetkého by som si dala asi 7days ostané nemám rada :D

    TeenMumy

    OdpovědětVymazat
  2. Tie white bear som ešte nikdy nemala, asi si to tiež niekedy objednám :D vydarený článok :)
    Bibiána navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsme někde četla tento Brandooz box, ale budu se opakovat a ty Beary vypadají super!!! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle box se mi taky moc líbil, opravdu hezký a určitě dobrý věci o kterých me bavilo číst :) N.

    OdpovědětVymazat