čtvrtek 11. února 2016

NÁPADY NA DÁRKY K VALENTÝNU/VÝROČÍ

A-ahoj, dnešní článek bude trochu netradiční. Budou to moje nápady/ tipy na dárky k blížící se Valentýnu nebo výročí. Tak jdeme na to!


PRO NI

  • První co mě napadne pro holku je určitě kytice růži nebo kytek, které ona má ráda. Nebo stačí i jedna kytka. Asi každou holku to nadchne a nikdy tím neurazíte. Právě si myslím, že to každou holku potěší a může si jí pověsit a usušit na památku. Takhle mám od přítele už dvě.
  • Další co mě napadne je nějaký parfém nebo kosmetiku. Když si nebudete jistí s výběrem kosmetiky, tak určitě nesáhnete vedle s dárkovým poukazem do nějaké parfumerie nebo drogerie. Na stránce notino.cz najdete právě zmiňované parfémy nebo kosmetiku. 
  • Určitě udělá radost i nějaký vzpomínkový dárek. Třeba v rámečku vaší fotku, polštářek s fotkou nebo hrneček. Je spousta věcí na které se dá dát společná fotka.
  • Další tady mám plyšáka. Tím taky určitě neurazíte. Na tohle doporučuju Tesco. Tam je jich teď před Valentýnem mega moc a určitě tam vyberete, nějakého plyšáka. 
  • Další nápad je romantická večeře, oběd nebo snídaně do postele. Tím určitě neurazíte a myslím si, že každé holce to udělá radost. Můžete i něco uvařit vy (jestli na to máte talent) a uspořádat večeři doma. 
  • A takový poslední nápad je nějaký šperk. Náramek, prstýnek, hodinky, náušnice, řetízek, cokoliv co vás napadne, udělá každé holce radost. Teď letí Pandora, takže tím taky určitě neurazíte. 
PRO NĚJ
  • První co mě napadne je nějaký třeba prstýnek, náramek, hodinky nebo řetízek. Jako tohle je asi hodně o to klukovi, jestli to nosí. Takže radši když nevíte jestli to nosí, tak radši vyberte něco jiného. 
  • Další věc mě napadl nějaký poukaz. Například na nějaký prodloužený víkend pro dva a nebo do pivních lázní. To určitě udělá radost si myslím. 
  • Jako u holek to může být i nějaký dražší parfém nebo zase ta kosmetika. Zase určitě najdete na stránce notino.cz
  • A poslední je stejný jako u slečen. Je to nějaký vzpomínkový dárek. Něco co třeba bude nosit pořád u sebe, nějaký rámeček s vaší společnou fotkou. Je toho opravdu moc , takových vzpomínkových dárků. Určitě když zabrouzdáte na net, tak něco najdete. 
Tak to by bylo pro dnešní článek všechno. Doufám, že jsem vám třeba trochu poradila a moje rady využijete. Vy co jste sami, nesmutněte. Valentýn stravte s nějakou nejlepší kamarádkou nebo kamarádem. Určitě se najde ten pravý! :)

Pac a pusu Caroline

2 komentáře:

  1. Dobré tipy! :) Já jsem jako vždy na Valentýna sama, ale to vůbec nevadí. Stejně ráda čtu články s touhle tématikou. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat