pátek 7. října 2016

BRANDNOOZ BOX- ZÁŘÍ

A-ahoj, omlouvám se, že nevyšel článek včera, ale neměla jsem nějak čas ho napsat. Tak snad nevadí, že vyjde až dnes. Bude to tedy rozbalování předposledního Brandnooz boxu za měsíc září. Tak jdeme na to!


 Jako první věc jsem tu našla tyhle dva balíčky od značky JOJO. První je koktejl bar a druhý je kavárna. Oba dva mi moc chutnají. Určitě bych to doporučila! Více mi ale chutnal ten koktejl bar. Cena je 16,90 Kč za jeden balíček.


 Jako další tady mám tohle ovocné pyré od značky Monnami. Je to 100% bio ovocno-zeleninové pyré, bez přidaného cukru, konzervačních látek, lepku a mléčných složek. Já mám tyhle přesnídávky moc ráda například ke svačině. Já jsem v boxu našla s příchutí švestky a banánu. Bylo to moc dobré! Cena je 35-38 Kč.


Pak tady je tahle sušenka Nesquik delice od značky Nestlé. Tahle sušenka mi hrozně chutnala, jako opravdu hodně. Určitě si ji koupím někdy ke svačině. Cena je 9,90 Kč.


Dál tady je tahle čokoláda od značky Orion. Já v boxu našla s příchutí pistácie. Ochutnala jsem ji teprve dnes, ale je opravdu výborná. Já čokoládu neměla ani nepamatuji a tahle mi opravdu chutnala. Cena je 13,90 Kč.


Jako další tady je tahle kremžská hořčice od značky Malva. Já hořčice moc nemusím a když tak už kremžskou, takže jsem ráda, že jsem v boxu měla zrovna tu. Určitě ji využiji třeba k párkům nebo takhle nějak. Cena je 25 Kč.


Pak tady mám tyhle dvě polévky od Vitany. Jedna je bramboračka a druhá je čočková. Tyhle polévky jsem už v boxu jednou měla jestli si pamatujete. Někdo mi je ale doma snědl a ani jsem neochutnala, takže jsem ráda, že je ochutnám. Ještě k tomu mám čočkovou a bramboračku moc ráda. Cena je 29,90 Kč za jednu.

 Dál tady je tenhle Semtex s příchutí kaktusu. Já už jsem ho jednou měla. Sice na energy drinky moc nedám, ale tenhle byl moc dobrý. Takže se něho už moc těším, až ho ochutnám znova. Cena je 32,90 Kč.


Jako další tady je tenhle Jupík Lucky Fruit. Já měla s příchutí jahody, jablka a kiwi. Tohle bych doporučila spíše dětem, já tomu tolik nedám. Jako sice mi to chutnalo, ale na denní pití to pro mě není. Cena je 9,90 Kč.


Tyto dva nápoje jsem měla už i v předešlém boxu a moc mi chutnali, takže jsem ráda, že mi je poslali znovu. Už se zase těším, až je ochutnám. :)


A jako poslední tady mám tuhle Mattoni grapefruit. Tahle minerálka mi opravdu moc chutnala. Byla taková osvěžující. Takže za mě určitě doporučuji! Cena je 16,90 Kč.


Tento box bych ohodnotila velmi pozitivně. Nebylo by nic, co by mi nijak nechutnalo. Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Napište mi, která věc se vám z tohoto boxu líbila nejvíce.

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat