sobota 29. října 2016

HAUL

A-ahoj, dnešní článek bude po dlouhé době haul. Mám tady pár kousků oblečení, které bych vám ráda ukázala. Je toho sice málo, ale mám hauly ráda a dlouho tady žádný nebyl. Tak jdeme na to!

Jako první tu mám tenhle svetřík z C&A. Je to takový šedo-černý svetr se stojáčkem. Hrozně se mi líbí na postavě a řekla bych, že mi i sluší. Měla jsem ho na sobě na schůzce s kamarádkou a musím říct, že mi bylo opravdu teplo. Takže jestli sháníte hezký svetr za dobrou cenu, který vás zahřeje tak upalujte do C&A. 


Pak tady mám tohle obyčejné černé triko z H&M. Takovýhle obyčejné černé triko s dlouhým rukávem jsem potřebovala. Vezmu si ho když se mi nechce nic moc strojit nebo pod tu huňatou vestu, co jsem dostala minulý rok k Vánocům. Takže jsem ráda, že jsem si ho po dlouhé době pořídila.


Další věc z H&M tady jsou tyhle černé žebrované šaty se stojáčkem. Jsou naprosto obyčejné a to se mi na nich líbí. Přesně takové jsem potřebovala. Jsou hrozně super třeba jenom s legínama. Takže jsou teď moje hodně oblíbené.



A poslední věc jsou tyhle boty. Jsou to podzimní boty se šněrováním. Mám jeze stránky botovo.cz. Mají tam velký výběr bot, kabelek ale i oblečení. Takže se tam určitě mrkněte. Jinak tyhle boty mají asi 8,5 cm podpatek, takže jsem se konečně naučila chodit na podpatcích! Nosím je hrozně ráda. Sice mě z nich trochu bolí nohy, ale to se dá vydržet.


Tak to by byl dnešní článek. Ještě bych vám chtěla moc poděkovat za nominaci do Blogerky roku. Psala jsem to už na Facebookovou stránku, ale napíšu to i sem. Mým snem od začátku psaní blogu bylo dostat se do TOP 10 v této soutěži. Kdyby jste mi ho chtěli splnit, tak můžete hlasovat zde. Budu moc ráda za každý hlas.

Pac a pusu Caroline

1 komentář: