pondělí 5. prosince 2016

CHRISTMAS TAG

A-ahoj, dnešní článek je první z vánoční série. Jupíí! Bude to vánoční tag. Tak se třeba o mých Vánocích dozvíte něco více.


1) Kdy jsi se začala těšit na Vánoce?
Začala jsem se těšit asi už od poloviny listopadu. Začala totiž vánoční výzdoba v obchoďácích. 2) Máš adventní kalendář?
Ano mám. Včera jsem ho dostala od mamky k Mikuláši. 3) Jaké jsou tvé oblíbené vánoční filmy?
Oblíbené vánoční filmy jsou: Grinch, Stella, Láska nebeská, Anděl Páně a Pelíšky.
4) Máš nějaké vtipné vánoční příhody?
Asi jako každé Vánoce je vtipné, když taťka zabíjí kapra. 5) Jaký je tvůj typický Štědrý den?
Ráno si dám k snídani kakao a cukroví. Dopoledne pomáhám mamce s obědem. K obědu máme zelňačku. Odpoledne jdeme na procházku a nebo ležíme u pohádek. Večer připravujeme večeři a po večeři jsou na řadě už dárky!6) Co večeříte na Štědrý den?
Rybí polévku a kapra nebo vinnou klobásu s bramborovým salátem. 7) Máte nějaké vánoční tradice?
Šupinky z kapra pod talířem, rozkrajování jablka a pouštění lodiček8) Oblíbené vánoční písničky/koledy?
9) Živý nebo uměly stromeček?
Vždycky živý!10) Jaký dárek by jsi si nejvíce přála?
Letos je to kabelka a peněženka. 

Tak to by byl dnešní článek. Já doufám, že se vám líbil. Jak trávíte vánoční den vy? :)

Pac a pusu Caroline

1 komentář:

  1. Mé Vánoce jsou docela podobné, akorát chodím s maminkou na Vánoční mši. Je to taková naše tradice. :) Jinak Grinch a Láska nebeská jsou moje srdcovky!! Mám nový blog a budu moc ráda, když se podíváš:) a klidně napíšeš názor :) http://loyalgrenouille.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat