neděle 4. prosince 2016

NOVEMBER

A-ahoj, už tu máme zase nový měsíc a tím pádem tady mám i nové oblíbence za ten měsíc předešlý. Budou to tedy oblíbenci za listopad. 


4.11. byla v Letohradě prodloužená. Já jsem na taneční minulý rok chodila, takže jsem byla ráda, že se mohu podívat a zavzpomínat, jaké to bylo minulý rok. Byla jsem tam s kamarádkou, se kterou jsme tam chodili spolu právě minulý rok. Takže t bylo opravdu super!


11.11. měl přítel stužkovací večírek. Byla jsem tam s kamarádkou a pak jsem tam potkala i hodně bývalých spolužáků a spolužaček. Takže jsem si to s nimi moc užila!


17.11. měl přítel narozeniny a já jsem mu udělala takovýhle dort. Chtěli by jste na něho recept?


Nehty: Na tento měsíc jsem si nechala dát takové nude se zlatým prsteníčkem. Moc se mi líbí a v pátek už jdu na nové. Takže nějaké vánoční joo!!


Písnička: https://www.youtube.com/watch?v=TBXQu8ORnBQ

Oblečení: Za oblečení tady mám tenhle bílý svetr s rolákem. Je krásně teplý, na tohle počasí opravdu super! Koupila jsem ho minulý rok v New Yorkeru asi za 100,- Kč. Takže opravdu super koupě!


Kosmetika: A za kosmetiku tady mám Carmex. Psala jsem na něj už recenzi. Teď na zimu se to opravdu hodí. Krásně mi tu pusu zhydratuje a zjemní. Udělá takový hydratovaný filtr, který opravdu chrání rty před zimou a suchými rty. Můžete ho koupit na stránkách notino.cz.


Tak to by byl dnešní článek. Snad se vám líbí. Já jsem hrozně ráda, že už je prosinec. Začíná moje vánoční nálada a i vánoční články! Jupíí! Těšíte se? Budou vánoční dekorace, pečení, tipy na dárky a ještě víc!

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat