čtvrtek 23. března 2017

HAUL

A-ahoj, dnešní článek bude po dlouhé době haul. Já mám hauly hodně ráda. Baví mě je psát i číst nebo na ně koukat jako videa. Tentokrát to bude oblečení a pak nějaké ostatní věci jako kryty a tak dále.

Jako první tady mám nové boty. Jsou to bíle Conversky, které jsem chtěla už dlouho. Ano, vím, mají je teď všichni, ale mě se prostě líbí. Líbí se mi k ohrnutým džínám nebo třeba i k sukni. A na léto budou určitě super i ke kraťasům. Už se těším, až je budu moct nosit opravdu každý den a bude na ně krásné počasí a nebudu se muset vyhýbat každé kaluži a každému bahnu. 


Další tady mám sluneční brýle. Taky jsem už dlouho chtěla nějaké pilotky. Mají tygrované nožičky a s těmi zlatými obroučkami se mi to hrozně líbí. Krásně to k sobě ladí. Nejsou sice úplně ztmavené, ale to mi zase tolik nevadí. Jsem ráda, že jsem si je konečně pořídila.


Pak tady mám jednu spolupráci se společností na Instagramu, která prodává věci z Victoria's secret. Dali mi 10% slevu, což se hodilo. Takže jsem si objednala tuto růžovou kosmetickou taštičku. Protože hodně cestuji, tak se mi hodí. Je opravdu hodně velká, takže se mi tam vejde více kosmetiky.


A jako druhou věc jsem si tam objednala kalhotky. Jsou takové lososové na boku s nápisem Pink. Jsou docela pohodlné a myslím, že budou super pod šaty. Mají takový lehký materiál, takže ani necítím, že je mám na sobě.


Pak jsem si z aliexpress.com objednala 3 kryty na mobil. Všechny jsou hrozně super a nejsou to žádné šunty. A za tak nízkou cenu?! Prostě super. První jsem si vybrala tenhle mramorovaný. Taky ho má hodně lidí, ale mě líbí. Celkově se mi teď vzor mramoru líbí.


Dál tady mám takový průhledný s nápisem love, laugh, life. Ten se mi líbí asi nejvíce, protože je takový obyčejně neobyčejný a hodí se ke všemu.


A jako poslední kryt tady mám takový rosegold, který funguje na způsob zrcátka. Ten je taky moc super, protože se v něm vidím a můžu se hned upravit.


Jako další tady mám takovou blbůstku. Koupila jsem to v jednom obchodě v Žamberku. Je to mistička na jogurt a nahoru si můžu dát musli a nebo ovoce. A ještě k tomu je lžička. Je to hrozně super do školy na svačinu. Už jsem v tom jednou sváču měla a musím říct, že je to super. Nijak se mi to nikde nevylilo ani nevysypalo.


Teď už začíná éra oblečení. Toho tolik nemám. Potřebovala jsem novou jarní bundu, takže jsem si vybrala tuhle v New Yorkeru. Je to taková ta 'péřovka', ale slabší. Měla jsem ji jednou na sobě a musím říct, že je fakt super a pohodlná.


Pak tady mám novou sportovní podprsenku. Potřebovala jsem nějakou, která bude mít vycpávky. Já jsem totiž měla jednu bez vycpávek, takže jsem potřebovala novou. A tak jsem si ji vybrala v Takko Fashion. Je ultra pohodlná a má hrozně dobře udělaný záda. Prostě se mi hrozně líbí.


Trochu jsem se zasnila už do léta a koupila si v New Yorkeru takovéhle tílko. Mě se hrozně líbí ty záda. Má totiž špagetkové ramínka a vzadu jsou překřížené. Líbí se mi i ta barva tílka. Měli tam i takové růžové, ale tohle se mi líbilo více. Už se těším, až ho budu moct nosit.


A jako poslední věc tady mám takovouhle sukni, která je taky z New Yorkeru. Je taková princeznovská  starorůžové barvy. Asi to není styl všech, ale mě se hrozně líbí. Není ani dlouhá a a ni krátká, je tak pod kolena. Dejte mi určitě vědět, jestli se vám líbí. Doufejme, že nejsem jediná, které se líbí.


Tak to by byl dnešní článek. Po dlouhé době to byl článek s oblečením, tak doufám, že se vám líbil.

Pac a pusu Caroline

6 komentářů:

  1. Aliexpress je zlo. Mam krytu na mobil celou plnou krabici od bot :D Moc se mi libi ta vecicka na jogurt je to prakticky :) A pekny obleceni. Nutne potrebuju conversky :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten mramorový kryt je úžasný :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tu suknu mam tiez❤
    https://bettyblogbmk.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to máš moc pěkné kousky. Tyhle Conversy má hodně holek, ale jsou fakt pěkné a hlavně se hodí snad ke všemu. Moc se mi líbí ta bunda :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  5. Bílé conversky mám také na seznamu :) jinak máme úplně stejné obaly na telefon.. jsou skvělé jen když nabíjíš, sundej je. Je to silikon, takže to drží teplo iphone se ti přehřeje a zničíš si tak baterku.

    OdpovědětVymazat
  6. skvelé nákupy :) Conversy má viac ľudí,to je pravda,ale sú také skvelé a univerzálne, že ich treba mať :) páči sa mi ten pohárik na jogurt, to je super..a aj suknička, nie si jediná :)))
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat