neděle 20. srpna 2017

JULY

A-ahoj, je to sice už dlouhá doba co skončil červenec, ale já nesmím dopustit na svoje měsíční oblíbence. Takže v tomto článku vám představím můj červenec a ukážu vám i co jsem si za červenec oblíbila. Tak pojďme na to!

30.6.-8.7. jak jsem už někde psala tak jsme byli na dovolené v Chorvatsku. Bylo to moc krásné se zase podívat k moři. Všichni jsme si to hodně užili a odpočinuli od reality. Podívali jsme se i na vodopády Krka, na které jsme jeli lodí. Fakt nádhera!!




10.7. měla moje kamarádka 18tiny. Takže jsme to řádně oslavili!


13.7.-20.7. přijely moje kamarádky z Hodonína. Vídáme se vždycky jenom jednou ročně, proto jsem ráda za každou chvilku s nimi. Už se zase těším až je uvidím.


31.7. přijela moje kamarádka z Hradce. Jeli jsme do Ústí na Orlicí do aquaparku. Bylo to moc super!!

 

Nehty: Na červenec jsem si nechala dát takové světlé růžové s tiskátkem palmičky. No prostě nádhera!


Písnička: https://www.youtube.com/watch?v=5ouSKgGTZAg
Oblečení: Za oblečení tady mám tuhle plavkovou podprsenku. Je černé barvy a dole tvoří takové dva otvory, které vypadají hrozně dobře když ji máte na sobě. Hrozně jsem si ji oblíbila.


Kosmetika: Za kosmetiku jsem vybrala tělový sprej od Victoria's Secret s vůní s názvem Secret Charm. Je fakt skvělý a hezky osvěží.


Tak to by byl dnešní celý článek. Já doufám, že se vám líbil. Teď už budou vycházet články pravidelně. Budu se o to aspoň snažit. :)

Pac a pusu Caroline

2 komentáře:

  1. Tak to je super, že sis to v Chorvatsku užila. Já tam jedu také, v září, máme to jako školní zájezd. Jinak my jsme letos jeli do Španělska, do Nerji, bylo to tam nádherné, prošli jsme si Sierra Nevadu nebo zahrada a palácový komplex v Alhambře, byla jsem moc spokojená.
    Já o prázdninách moc přátel bohužel neviděla, jen pár lidí ze školy, tak to pro mě nebylo nic zajímavého. Na druhou stranu jsme zase strávili pěkný den u nás na zahradě, nebo prošli skoro celou Prahu, opravdu dlouhé výlety :)
    Nehty jsou krásné, moc povedené. Já přes léto také vytáhla světlejší odstíny, v tom opálení pěkně vyniknou, navíc mi nějakým zázrak narostly nehty a NEZLOMILY se, takže to vypadá opravdu pěkně.
    Plavky jsou moc pěkné, já si letos musela pořizovat dvoje, protože jsem v minulém roce všechny vyřídila :D Mamka mi později také další dvoje darovala, tak jsem po tomhle létě opravdu bohatá, škoda že už je moc nikam nevytáhnu.
    Po tělových sprejích od Victorky pokokuji už hodně dlouho, vždycky si ale nakonec řeknu, že pro intenzivní vůni mám parfém a pro svěží vůni deodorant, nic mezi tím nepotřebuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chorvatsko ti závidím, ty vodopády jsou krásné :) jinak se mi líbí ty nehty :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat