pondělí 28. srpna 2017

RELAX 'VÍČKO' DRINK

A-ahoj, dnešní článek bude o nápojích značky RELAX, které už všichni moc dobře znáte třeba z reklam nebo z obchodů. Mě RELAX zaslal nějaké tyto nápoje s různými příchutěmi a super placky s hláškami. Moc jsem si testování užila v bazénu na nafukovacím jednorožci. Bylo to hodně dobrý. Tak a teď si je pojďme představit.


Jako první tady je příchuť kiwi, doplněna o jablko a ananas. Je to limitovaná edice. Je tam hodně cítit kiwi a ananas. Jablko už moc ne. Kiwi je opravdu výrazné. Ten ananas a jablko tomu dodají takovou kyselejší chuť, ale tím je to i hodně osvěžující. Je to moc dobré!


Pak tady je příchuť melounu a jablka. Tu mám úplně ze všech nejradši, proto jsem ráda, že mi RELAX poslal zrovna dvě tyto příchutě. Já jsem ji ochutnala ještě dřív než mi balíček přišel a poznala jsem, že tohle bude moje nejoblíbenější příchuť. Je to naprostá osvěžující bomba! Ten meloun je tam nejvíce cítit a příjemně chutná. Prostě nejlepší!


Další je příchuť ananas, kokos, jablko a banán. Mě osobně nikdy moc kombinace ananasu a kokosu nechutnala. Tohle je ale trochu jiné a proto jsem se do té chuti docela zamilovala. Je tam hodně cítit i to doplňkové jablko a dodá tomu takovou kyselejší chuť. Banán tam moc cítit není. Je to krásně osvěžující a můžu to doporučit milovníkům kokosu jako jsem já.


A jako poslední je příchuť višeň a jablko. Já mám osobně višně hodně ráda, takže mě tento drink moc mile překvapil. Jsou tam ty višně opravdu krásně cítit a není tam žádné umělé sladidlo. To jablko moc necítím a za to jsem ráda. Jenom to tomu dodá takovou kyselejší chuť, jinak nic. Super osvěžující a super mňamka!


Abych to tak shrnula, tak všechny tyhle nápoje jsou dost osvěžující díky přidání jablka, takže do těchto zbylých pár horkých dnů parádička!
Tak to by byl dnešní článek. Já doufám, že se vám líbil a třeba už víte co si pro osvěžení koupit za drink.

Pac a pusu Caroline

1 komentář:

  1. Tyto "džusy" jsem už také zkoušela. Nejradši mám klasiku - pomeranč. Ihned na druhém místě je jablko, kiwi a ananas :)

    http://elisminarova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat