pondělí 15. června 2020

OBLÍBENÉ SERIÁLY

A-ahoj, dneska tady pro Vás mám tipy na seriály. Já seriály úplně zbožňuju. Vždycky se hrozně 'zažeru' do děje a všechno prožívám s hlavními hrdiny. 
1. PŘÁTELÉ
Přátelé jsou prostě klasika. Neznám nikoho, kdo by neviděl alespoň jeden díl. Moje nejoblíbenější postava je asi Rachel. Jaká je Vaše oblíbená postava? Obzvlášť teď, když se učím na zkoušku, oceňuji 20 minutové díly. Vždycky si po obědě pustím jeden díl, jako odpočinek po obědě. 😀


2. ORANGE IS THE NEW BLACK
Na tenhle seriál jsem se začala dívat teprve nedávno. Před tím jsem o něm hodně slyšela. Je z prostředí ženské věznice. Musím říct, že mě to fakt hodně baví. Je to zase úplně něco jiného, než na co jsem se do teď dívala. Jsem teprve u druhé série, ale už se nemůžu dočkat, až budu koukat dál. 


3. LOVE IS BLIND
Pokud nechcete nad seriálem přemýšlet a chcete jednoduše vypnout, tak Vám můžu doporučit tuto reality show. Jde o to, že páry spolu randí naslepo a poté když se setkají osobně, se mohou po nějaké době vzít. Já docela oceňuji, že někdo na takovýhle nápad přišel. Hlavní myšlenkou bylo dokázat, že se můžete do někoho zamilovat jen přes zeď při chatování. 



4. TOO HOT TO HANDLE 
Pokud jste měli pocit, že 'Love is blind' je bizár, tak to jste asi neviděli 'Too hot to handle'. K tomuhle asi nemám co dodat, to musíte vidět. Tahle reality show je zase o tom, že lidé, kteří spolu žijí v jednom domě spolu nesmějí mít žádný kontakt se sexuálním podtextem, jinak přijdou o určitou část peněz. Jsou pro ně ale také uspořádány různé workshopy, aby více porozuměli sami sobě a vážili si sami sebe.


5. THE CIRCLE 
Tahle reality show mne zatím baví asi nejvíce. Zasměju se, ale přinese mi to i třeba něco k zamyšlení. Je to o tom, že jsou lidé zavřeni v jednom domě, ale každý ve svém pokoji. Setkávají se pouze pomocí jedné komunikační sítě. Tam si mohou vybrat za koho se budou vydávat nebo jestli budou sami sebou. Dokazují, že všechno co vidíte na sociálních sítích, nemusí být vždycky pravda. 


6. WORKIN' MOMS
Na tenhle seriál jsem začala koukat nedávno. Je zase super, že jeden díl má maximálně 20 minut. Vypráví o životě 4 hlavních hrdinek, které se z mateřské dovolené vrací zpátky do práce. Je to opět něco pro zasmání. 


7. YOU
Tento dost psycho a depresivní seriál musím doporučit všem, kdo tento žánr mají rádi. Je o stalkerovi. U žádného jiného seriálu jsem nebyla naštvanější. Ty všechny zvraty se mnou vždy zatřásly. Koukali jsme na to s bráchou a už se těšíme na další sérii. 


8. 13 REASONS WHY
Tohle je taky hodně depresivní a smutný seriál. Ale jako prevenci proti násilí, šikaně, užívání drog a dalšímu bych doporučila, aby to viděli všichni mladiství. 


9. NEUVĚŘITELNÁ 
Tenhle seriál je neskutečný mazec. Je podle skutečné události o vyšetřování znásilnění. Opravdu mne to hodně emočně zasáhlo. Bylo mi z toho smutno ještě pár dní po tom, co jsem to dokoukala. Pokud máte rádi příběhy, které jsou podle skutečnosti a malinko depresivní, tohle je pro Vás!


10. SEX EDUCATION 
A nakonec 'Sex education'. Tohle je tak boží! Zatím jsem ještě neviděla 2. sérii, ale už se na ni moc těším. První série byla hrozná sranda, tak doufám, že nebudu zklamaná u druhé série. 


Doufám, že jsem Vám třeba poradila nový seriál, který jste ještě neviděli. Můžete mi dát vědět, jestli začnete na některý koukat nebo máte nějaký oblíbený seriál, který jsem tu nezmínila. 
S láskou Karolína 💋

Žádné komentáře:

Okomentovat