neděle 28. června 2020

PŘÍBĚHY ČESKÝCH SUPERPOTRAVIN

A-ahoj, dneska tady pro Vás mám recenzi na knížku 'Příběhy českých superpotravin'. V rámci spolupráce mi ji zaslala na přečtení paní Veronika Hanzlíková, která je autorkou této knížky. Tak jdeme no to! 😊


Knížka je rozdělena na dvě části. V první části najdete úvod, ve kterém autorka popisuje celostní pohled na výživu, trávení a životní energii. Druhá část je rozdělena podle ročních období. V každém ročním období najdete několik potravin, které jsou pro dané období typické a hlavně v to dané roční období dostupné v obchodech. O každé potravině v knížce najdete aspoň 3 stránky informací a 2 recepty. Najdete tam klasické recepty, jako jsou palačinky, ale i nápadité recepty, jako například losos obalený ve lněných a konopných semínkách. Už se těším až nějaký recept vyzkouším. Nejsou tam jenom jídla, ale taky nějaké zajímavé míchané nápoje. 


Moc se mi líbí, jak je knížka přehledná a nejvíce mi vždy vyčarují úsměv na tváři osobní historky autorky. Potěšil mne i dopis, který jsem v knížce našla. Je to hned takové více osobní, když víte, že si autorka váží každého svého čtenáře. V knížce najdete i spoustu bonusů, jako je například sleva na 'Kurzy pro radost'. Jelikož studuji porodní asistentku a ženy v těhotenství by měli svou stravu obohatit o určité složky, jsem ráda, že jsem se dozvěděla, v jakých potravinách se co nachází. 
Knížku bych doporučila těm, které zajímá moc potravin. Mne informace o potravinách velice zaujaly a už budu vědět jaké jsou nejlepší potraviny teď na léto. 
Dávám Vám sem ještě odkaz, kde si můžete knížku zakoupit. 
Doufám, že se Vám recenze líbila. Budu ráda za každý komentář. 😊 Mějte se krásně!
Vaše Karolína💋

2 komentáře:

  1. O knize jsem zatím neslyšela ale vypadá moc hezky, ráda si čtu o výživě a o tom, jak funguje tělo atd. Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu sice nepoznám, ale vypadá zajímavě. Určitě je v ní spousta užitečných informací.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat