neděle 13. září 2020

ASTRID BALÍČEK

A-ahoj, dneska bych Vám chtěla představit kosmetické produkty, které mi zaslala značka Astrid. Balíček byl moc hezky zabalený. Byly v něm umělé květy a listy a pak sklenice se sušeným ovocem a oříšky. 


Začala bych nejprve čistící pleťovou vodou a mlékem z řady Aqua Biotic. Schválně je zmiňuji takhle dohromady, protože jsou to produkty, které spolu souvisí. Začneme mlékem, protože to se používá jako první. Je to tedy zjemňující čistící pleťové mléko, které odstraňuje make-up. Je spíš pro suchou a citlivou pleť. Obsahuje prebiotika, minerály a D-panthenol. Tyto složky napomáhají zachovat pleť vláčnou, zdravou a hladkou. Nikdy před tím jsem pleťové mléko nevyzkoušela a musím říct, že mě to mile překvapilo. Takže si nejprve odlíčím make-up tímto mlékem a pak dalším krokem je vyčistit si pleť zjemňující čistící vodou. Ta tonizuje a osvěžuje pleť. Má stejné složení jako mléko, proto se tyto dva produkty používají dohromady. Poté už stačí jen nanést pleťový krém. 


Další z řady Aqua Biotic je micelární voda, která zároveň odstraní make-up a pleť vyčistí. Můžete ji používat jak na tvář, oči tak i na rty a dokonce i na voděodolný make-up. Je také spíš na suchou a citlivou pleť. Obsahuje prebiotika, kyselinu hyaluronovou a D- panthenol. 


A pak tu mám něco, co jsem ještě nikdy neviděla. Je to micelární voda ve spreji. Je také z řady Aqua Biotic. Je vhodná pro všechny typy pleti. A jako správná micelární voda odstraňuje make-up a čistí pleť. Já jsem si ji vzala pod stan a musím říct, že na cesty je to úplně super. Obsahuje prebiotika, vitamin E a D-panthenol. 


Jako další jsem v balíčku objevila micelární čistící gel z řady Citylife Detox. Z této řady mi všechny jejich produkty vyhovovali a jsem spokojená i s tímto gelem. Je ideální pro normální až mastnou pleť. Obsahuje prebiotika a aktivní uhlí. Gel pleť vyčistí a osvěží. Já ho používám s čistícím pleťovým kartáčkem. 


A pak tady mám dvě miniatury, které jsou ideální na cesty. Jedna je zmenšenina micelární vody, o které jsem Vám psala výše a druhá miniatura je dvoufázový odličovač očí a rtů. Je také z řady Aqua Biotic.  Odstraňuje dokonce i voděodolný make-up. Obsahuje prebiotika, kyselinu hyaluronovou a mandlový olej. 


V balíčku byly také dva pleťové krémy. První je taktéž z řady Aqua Biotic. Je pro suchou až citlivou pleť a je jak pro denní použití tak noční. Poskytuje intenzivní hydrataci a zlepšuje vzhled pleti. Obsahuje poebiotické aktivní složky a pivoňkou vodu a nádherně voní. A druhý je mandlový výživný denní a noční krém. Ideální je pro suchou až velmi suchou pleť. Obsahuje mandlový olej, který zajišťuje výživu a zvlhčování pleti.


Byly tam také dva balzámy na rty. První je extra pečující s D-panthenolem. Hydratuje, pomáhá předcházet vysoušení rtů a zvlhčuje suché a popraskané rty. Druhý je regenerační se včelím voskem a vitaminem E. Pomáhá chránit rty před nepříznivými vlivy počasí, zvláčňuje a dodává zdravý vzhled. 


A jako poslední jsem v balíčku našla dvě pleťové masky. První je z řady Beauty Elixir. Zajišťuje hydrataci a výživu pleti. Je pro všechny typy pleti a obsahuje arganový olej. A druhá je slupovací z řady Citylife detox. Hloubkově pleť čistí, zmatňuje a redukuje viditelnost pórů. Je vhodná pro normální až mastnou pleť a obsahuje aktivní uhlí. 


Tak to by bylo všechno! Ještě bych chtěla zmínit, že všechny produkty krásně voní. Děkuji značce Astrid za krásný balíček a všechny produkty doporučuji. 
Doufám, že se Vám článek líbil. Omlouvám se, že jsem dlouho nic nenapsala, ale chodila jsem ještě na praxi a učila se na poslední zkoušku, kterou mám už naštěstí hotovou. Takže se teď můžete těšit na více článků. 😊
S láskou Karolína 💋

2 komentáře:

  1. Astrid je úžasná značka, pár let jsem s němi také spolupracovala a produkty si kupuji stále dokola. Především z řady Detox, ta mi sedí perfektně.

    Jak jsem se dostala k šití

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný balíček ti přišel. Docela mě překvapilo, že má Astrid i micelární vodu. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat