neděle 20. září 2020

SRPEN

A-ahoj, dneska tu pro Vás mám shrnutí měsíce srpna. Uteklo to nějak rychle. Měla jsem celý měsíc ještě praxe a do toho jsem se učila na poslední zkoušku. Měla jsem ale i čas na nějaké aktivity a ráda bych Vám ukázala co jsem v srpnu dělala. Není toho sice moc, ale něco málo jsem podnikala. 😊

Většinu víkendů jsem trávila na chatě u bazénu nebo na koupališti v Ústí nad Orlicí. Bylo totiž už docela vedro, takže ochlazení bylo potřeba. 


Taky jsme se s kamarádkou hodně nacpávali. Byli jsme na obědě na running sushi. Tam bych mohla být stále. Úplně to tam miluju! A pak jsme byli ve vaflárně Le Waff. To byla taky velká mňamka. Oboje určitě doporučuji! 😍


A pak jsem na víkend byla u kamarádky v Hodoníně. Vyrazili jsme na výlet do Lednice. Navštívili jsme tedy Lednicko-valtický areál. Byla jsem tam když jsem byla malá, ale už si to moc nepamatuju. Byla to nádhera. Prošli jsme si celý areál a byla to vážně krása. 
Od té doby co jsme začali bojovat s coronavirem si té naší země musíme více vážit. Vždycky jsem ráda cestovala po Česku, teď to dělám ještě raději. 





Tak to by byl dnešní kratší článek. Snad jste si poslední měsíc prázdnin užili. Napište mi copak jste dělali, budu ráda

Chystám pro Vás haul oblečení i kosmetiky, tak se máte na co těšit. 

S láskou Karolína💋

1 komentář:

  1. Lednice je nádherná, bydlíme kousek, takže tam jezdíme docela často. Je to nádherná procházka, jen pravda, v létě je tam dost lidí :D

    Blogová spolupráce

    OdpovědětVymazat