neděle 18. října 2020

VLASTNÍ FOTOPRODUKTY

A-ahoj, dneska pro vás mám článek v rámci spolupráce s firmou tiskarik.cz. Vybrala jsem si nějaké jejich produkty a ráda bych vám je ukázala a napsala co všechno nabízí. 

Na jejich stránkách si můžete sestavit jedinečné fotokalendáře, fotoknihy, fotohrnky a mnoho dalších věciček. U každého produktu máte spoustu možností, ze kterých si můžete vybrat. Například pozadí, počet fotek nebo velikost produktu. Samozřejmě můžete vždycky připsat nějaký vzkaz nebo citát

Pro ty kdo plánují svatbu, tak na stránkách najdete jednu velkou složku se svatebními oznámeními, jmenovkami na stůl a mnoho krásných věciček, co na svatbě nesmí chybět. A pro nastávající maminky mají i milníkové kartičky, které skvěle vypadají u fotek nebo jako vzpomínkové karty do fotoalba. 

Já jsem si vybrala dva hrníčky a stolní kalendář s rodinnými fotkami. Na fotky jsem místo obličejů dala smajlíky, protože přece jenom jsou to osobní fotky. Děkuju za pochopení. 😊 


Nechala jsem tedy vyrobit stolní kalendář se společnými fotkami rodiny a různými fotkami z dovolených. Všechny fotky jsou kvalitní a ve správné velikosti. Můžete si vybrat ze 7 denního a 14 denního stolního kalendáře nebo kalendáře na stěnu. Já jsem vybrala ten stolní, protože vím, že si do něho mamka bude psát poznámky. 

Pak tu mám dva hrnečky. Z těch jsem velmi nadšená. Můžete si vybrat z keramického, skleněného nebo z plecháčku. Já jsem zvolila klasický keramický. Dále si můžete zvolit velikost hrnečku. Malý, velký nebo latte hrneček. A pak si vyberete pozadí. Já jsem vybrala pozadí 'duha' a 'prkna'. 

A to je ode mne všechno. Jak se vám produkty líbili? Já jsem na 100% spokojená a můžu jednoznačně doporučit! Všechny produkty se určitě hodí jako dárky pod stromeček. 💚 

S láskou Karolína💋

Žádné komentáře:

Okomentovat