neděle 4. října 2020

ZÁŘÍ

A-ahoj, jelikož je září už za námi a máme tu říjen, tak jsem vám chtěla napsat o tom, co jsem v září dělala. Moc toho teda nebylo, ale tento typ článku je u mě už tradicí, tak snad nevadí, když toto nebude moc dlouhý článek. 
Největší 'akcí' byl asi nástup do školy po skoro půl roce. Byla jsem docela ráda, že jsme do školy mohli normálně nastoupit. Do školy jsme chodili dva týdny a zítra zase nastupuji na měsíc na praxi. Hnedka první den školy, jsme si s holkama šli trsnout do Sklubu. Dali jsme si drink, zatancovali a popovídali si. Bylo to moc fajn. 


V září jsem i něco málo upekla. Na první fotce je vanilkový cheesecake se slaným karamelem. To se musím pochválit, byl fakt dobrý. 😀 Kdyby jste někdo chtěl, tak pošlu recept. A na druhé fotce jsou skořicové šneci. Recept mám od Smooth and cooking. Jsou to takové podzimní deserty, které vám navodí podzimní atmosféru. Takže ideální na toto pochmurné počasí. 


Pak jsem byla ještě u kamarádky z Olomouce, se kterou jsme jeli na poslední koupačku na Náklo. Nemám sice žádné fotky, ale bylo to moc fajn! 

Tak to by byl dnešní článek. Jak jsem vám slibovala minule, že nafotím nějaké fotky v té teplákové soupravě, tak jsme je vyfotili a v průběhu týdne můžete čekat článek s fotkami. Užijte si zbytek neděle! 😊

S láskou Karolína 💋

1 komentář: