neděle 22. listopadu 2020

NEŽ JSME SE ODCIZILI

 A-ahoj, dneska jsem si pro vás připravila další recenzi na knížku. Myslím si totiž, že v této době není knížek dost a hlavně je teď více času na jejich čtení

Je to knížka s názvem 'Než jsme se odcizili' od americké autorky Renée Carlino. Knížku jsem dostala v rámci spolupráce s internetovým knihkupectvím megaknihy.cz


Tato knížka vypráví o dvou kamarádech, Mattovi a Grace, kteří se seznámili na vysoké škole. Oba studovali umění. Grace hru na cello a Matt fotografii. Prožívali spolu krásná nezapomenutelná léta. Později se z nich stali milenci. Tvořili nezapomenutelný pár, trávili veškerý čas spolu a ani jeden si nedokázal představit život bez toho druhého. Jejich životy se ale bohužel neúmyslně rozdělili. Matt se oženil za svou spolupracovnicí a Grace se vdala za svého učitele hry na cello. Jednoho dne se ale jejich životy po patnácti letech zase spojily. Nechci vám dál příběh prozrazovat, takže tímto končím. 😀

Je to krásná knížka o lásce na celý život. Obsahuje ale i mnoho zápletek a překvapení a dokazuje, že cesta k lásce nemusí být vždycky jednoduchá. 

Velice se mi knížka líbila. Úplně mě vcucla do sebe a do jejího děje. Je napsaná tak krásně, že jsem se od ní nemohla odtrhnout. 

Já doufám, že jsem vás aspoň trochu na knížku nalákala a vy si ji přečtete. Můžu vám ji jenom doporučit! Objednat ji můžete zde

S láskou Karolína💋

Žádné komentáře:

Okomentovat