čtvrtek 5. května 2016

APRIL

A-ahoj, máme tu zase nový měsíc! To tak hrozně utíká, až je to nemožný. Za 2 měsíce už letí prázdniny. Hrozný! Už máte nějaké plány? Já už nějaký mám. Ale teď už na oblíbence za měsíc duben. 


22.4. To byla jediná velká událost za duben. Byl to hradecký majáles. Měla jsem tam být se svým přítelem, ale on byl po operaci, takže nemohl, což mě hrozně mrzí. Ale jinak to byla moc super akce. Nejvíc se mi líbili Mandrage a Atmo Music. 


Lak: Jako lak jsem za duben používala tenhle od značky Fleur de Santé. Už jste ho u mě na blogu mohli vidět hodně krát a já jsem si ho teď zase oblíbila. Je to taková krásně fialová až bordo barva. Je to v odstínu Purple.


Písnička: https://www.youtube.com/watch?v=2ebfSItB0oM
https://www.youtube.com/watch?v=A8VihSl39KA

Oblečení: Z oblečení tady mám můj oblíbený kardigan. Už ho mám dlouho a teď jsem ho ve skříni zase objevila. Je z Elegance v Žamberku. Teď už ho tam neseženete, protože ho mám fakt dlouho. Ale pořád je dobrej.


Jídlo: Jako jídlo jsem si vybrala zeleninu. Teď se snažím trochu se zase držet ohledně stravy. Takže si místo sušenky dám třeba mrkev nebo okurku. Musím říct, že se cítím o mnoho lépe, takže určitě doporučuji všem!

Kosmetika: A z kosmetiky tady mám tenhle antistresový sprchový gel. Je od značky Dermacol. Najdete do na notino.cz nebo v DM drogeriích. Já ho mám už od Vánoc, ale začala jsem ho používat až teď. Krásně voní po hroznech s limetkou. Což by i měl. Je to prý antistresový gel a je i fakt, že mě trochu v tý sprše uklidní po dlouhém dnu. Určitě ho doporučuji! Je k dostání i v jiných přívůních. Já třeba miluju i to s kávou.


Tak to by byl dnešní článek. Já doufám, že se vám líbil. Byl jste někdo taky na Majálese v HK? Jestli jo, tak mi napište jak jste si ho užili. Přežijte ještě poslední 2 měsíce školy, pak nám čekají další 2 měsíce prázdnin.

Pac a pusu Caroline

5 komentářů:

  1. Jo, na prázdniny se fakt moc těším! :D Sice už toho ve škole moc neděláme (jsem v 9.), ale i tak se na prázdniny na jednu stranu hrozně těším. Na druhou se moc nechci loučit se základkou no. :D
    Každopádně na prázdniny pár plánů mám. V ččervenci doufám, že budu jezdit na výlety a tak. A v srpnu jedu do USA :D

    Ten lak má krásnou barvu! A cardigan je super, doma jich mám asi 5 a nemůžu si je vynachválit.
    Ten sprcháč od Dermacolu mám také, zrovna teď používám ten červený (zaboha si nemůžu vzpomenout, co je to za příchuť) :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, to se mas ze jedes do USA😊 To bych taky brala 😊

      Vymazat
  2. Super fotky... na prázdniny sa aj ja teším, mám plány (:

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovědětVymazat
  3. Vůně hroznů je božská, a dermacolu se hodně povedla.

    OdpovědětVymazat