čtvrtek 26. května 2016

RECENZE-RIMMEL TUŽKA NA RTY

A-ahoj, dnešní článek bude další recenze. Docela jsem teď recenzím podlehla. Což se moc omlouvám, ale nějak mě to baví psát. Bohužel. Ale budu se snažit teď psát recenze třeba jen jednou za měsíc nebo prostě to trochu omezit. Doufám, že mi tu dnešní recenzi ještě odpustíte.


Dneska by to tedy byla moje oblíbená a jediná konturovací tužka na rty. Je od značky Rimmel London 1000 Kisses. Já ji mám v odstínu 011 Spice. Je to taková nádherná nude barva, která se hodí ke každé rtěnce bych řekla. Já ji teda používám ke každé rtěnce. Nebo i samotnou místo rtěnky. Samotná vypadá hrozně dobře, ráda ji tak nosím a i vypadá jako normální matná rtěnka. Ve spojitosti s nějakou rtěnkou je taky naprosto úžasná. Krásně orámuje rty a dodá to té puse takový ten 'upravený' vzhled. Když ji mám samotnou tak nevydrží tak dlouho, jako když ji mám normálně s rtěnkou. Když ji takhle kombinuji, tak mi vydrží celou dobu co jsem ve škole, což je tak průměrně od těch 8 do 2 až 3 hodin. Mám ji moc ráda a plánuju si pořídit i nějaké nové odstíny. Já ji mám z notino.cz, kde mají hodně dalších odstínů. Určitě tam najdete nějaký odstín, který se sladí s vaší rtěnkou. A když ne, tak určitě neváhejte a objednejte tenhle můj odstín. A cena? Ta je úplně směšná. Asi 55,-Kč. Což mi přijde za konturku docela málo. Takže je i takhle hodně dostupná. 


Doufám, že se vám dnešní recenze líbila a třeba se na tuhle tužku kouknete i v drogeriích. Mějte se krásně a užívejte života! :) 

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat