pondělí 23. května 2016

SNY A PŘÁNÍ

A-ahoj, dneska to bude článek z trochu jiného tématu, než jste zvyklí. Bude to o mých snech a přáních pro blízkou a i dalekou budoucnost.



  1.  Asi mým nejbližším přáním je, abych si naplno užila letní prázdniny. Doufám, že ty všechny plány co plánujeme s přítelem vyjdou a všechno bude podle našich představ. Snad se to všechno podaří tak jak má!
  2. Pak tak nějak dobře začít nový školní rok. Konečně už nebudu ta nejmladší! Do 2. ročníku se těším. Docela dost. Bohužel na všechno na co se těším se zkazí. A já vím co se zkazí ve druháku. Minimaturity. Toho se nejvíc bojím. Takže si přeju, abych to nějak zvládla. 
  3. Po druháku se chystáme s přítelem jít na společnej byt. Na to se asi nejvíc těším. Bude to už takový malý nácvik na společný život v budoucnu. Tak snad to vyjde a já už se nebudu muset trápit tady na intru. Bude to hrozně super. Musí to vyjít!
  4. Po (snad) úspěšném ukončení střední školy, bych se chtěla aspoň na 3 měsíce někam do zahraničí. Nejlíp asi Londýn a obecně Anglie. A nebo bych za ty 3 měsíce chtěla procestovat většinu světa. 
  5. Po tom 3 měsíčním dobrodružství bych chtěla nastoupit na medicínu a zůstat tady v Hradci na bytě s přítelem. To je můj opravdu velký sen. 
  6. Po celém tomhle studijním životě bych chtěla založit rodinu. Tedy, nejdřív začít třeba na 2 roky v práci a poté na mateřskou. Snad to bude takhle podle mých představ. 
  7. Tak po tom prvním dítěti bych se chtěla z Hradce z bytu, přestěhovat někam na vesnici kousek od Hradce do velkého domu
  8. Po vychování dvou dětí se mám v plánu vrátit zpátky do práce. A spokojeně zestárnou se svým manželem, dětmi a psem. 
  9. V tom všem mám v plánu pořád se věnovat blogu na hodně procent. Takže se nebojte. 
Takže doufám, že se vám dnešní článek líbil. Napište mi, jestli jste vy také takový snílek a plánovač nebo spíš žijete ze dne na den. 

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat