čtvrtek 11. srpna 2016

BRANDNOOZ BOX - ČERVENEC+ GIVEAWAY!!!!!

A-ahoj, dnešní článek bude rozbalování červencového Brandnooz boxu. Plus mám tady pro vás malé překvapení! A to giveaway!! Vše o giveaway se dozvíte na konci článku!


První co jsem našla v boxu bylo Gurmánské koření od Vitany. To jsem ještě neochutnala, ale mohlo by to být super třeba d marinády na grilování kuřecího masa. Cena je 22,90 Kč.


Pak tady mám tuhle dobrou fazolovou polévku od Maggi. Chtěli jsme si ji udělat s přítelem na dovolené, ale nezbyl čas. Takže to vidím na nějaký rychlý oběd až budu sama doma. Na ní se těším! Cena je 39,90 Kč.


Další věc kterou jsem v boxu našla je Milka sensations. To jsme měli s sebou s přítelem na dovolené jako svačinku. Moc nám to chutnalo. Je to plné čokolády, takže moc dobré. Píší tam, že je to ještě lepší teplé, ale to jsme nevyzkoušeli. Tak možná příště. Cena je 39,90 Kč.


Jako další tu jsou tyhle Tuc sweet chili. Já mám Tuc obecně moc ráda. Hodí se večer třeba k filmu nebo na nějakou oslavu místo chipsů. Tyhle jsem ještě neochutnala, ale určitě budou moc dobré. Cena je 19,90 Kč.


Pak tady je tohle Oreo Chocolate Créme. Oreo mám obecně hrozně moc ráda. Vím, že někdo ho nemusí. Já když jsem ho poprvé ochutnala, tak mi taky nechutnalo. Každý si na tu chuť musí přijít sám. Je super, že přišli s novým nápadem a to čokoládovou polevou mezi sušenky. Moc mi chutnají, takže doporučuji! Cena je 34,90 Kč.


Dál tady je tenhle dresink od Develey.  Tyhle všelijaký dresinky mám hrozně moc ráda. Takže se mi bude určitě hodit. Těším se, až ho zkusím. Mohla bych vám pak napsat nějaký recept s tímhle dresinkem. Cena je


Jako další tady máme Golden minis od Nestlé.  Já si vždycky dávám ke snídani něco s mlékem. Vždycky si do mléka nasypu nějaké müsli nebo něco, takže se to hodí. Ale tohle mi tedy moc nechutnalo. Cena je 89,90 Kč.


A jako poslední tu je tohle balení od značky Ahmad Tea. Tohle nebylo součástí boxu, ale já si to objednala a přišlo to až s tímhle boxem. Jsou v tom 2 balení čajů a jedna tahle super sklenička. Je to super!


Bonus: Pak tady ještě mám tenhle krém od Avonu. Je s chia semínky a je to zjemňující hydratační krém na obličej, ruce a tělo. Mě tedy hrozně moc vyhovuje. 


GIVEAWAY!!
Výhra:
Balíček, který se skládá z:

  1. Stejný krém od Avonu , jako je ten, co jsem dostala od Brandnooz boxu.
  2. Balení 3 čajů Ahmad Tea iced tea. 
  3. Jedno balení English Tea Cold Brew. 
Podmínky:

  1. Být pravidelným čtenářem mého blogu. 
  2. Lajknout moji facebookovou stránku.
  3. Sdílet TENTO příspěvek.
  4. Napsat pod tento článek svůj email. 
To by bylo všechno co musíte udělat pro to, aby jste vyhráli. Soutěžit můžete do 10.11.2016. Poté vylosuji výherce. Budu vám všem držet palce! Hodně štěstí!

Pac a pusu Caroline

3 komentáře:

  1. gfc:Hizaki Sawai
    fb:Bezejmenná Naga
    Minako-chan@email.cz :)

    Jinak ten box vypadá opravdu zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
  2. Obsah tohoto balíčku jsem už obdivovala na více blozích, hlavně tohle Oreo musí být naprostá mňamka! :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat