pondělí 22. srpna 2016

ZPÁTKY DO ŠKOLY- DIY

A-ahoj, protože je už skoro konec prázdnin, tak jsem si pro vás připravila pár DIY pro zkrášlení vašich pomůcek do školy. Tak jdeme na to!
Budeme potřebovat:
  1. Nějaké ozdobné korálky
  2. Barevný papír nebo čtvrtku
  3. Ozdobné lepící pásky
  4. Tavící pistoli



Jako první si trochu ozdobíme náš batoh. Já jsem dostala tenhle k minulým Vánocům.


 Vezmeme si takové ty šňůrky u zipů a tavící pistolí na ně nalepíme tyhle barevné korálky. Já jsem ta dala tři vedle sebe. Takhle jsem to udělala u každé šňůrky. Barvu korálků jsem sladila s barvou batohu a vypadá to moc dobře, si myslím.




 Jako další podobný nápad tu mám ozdobení takového obyčejného penálu. Na okraj penálu jsem zase nalepila tyto korálky ve stejném pořadí. myslím si, že to oživí takový obyčejný černý penál.




Pak na řadu přicházejí už lepící pásky. S nimi tady už mám poslední 3 DIY. Také to jsou 3 varianty jak tyhle lepící pásky využít.


Do jednoho rohu jsem nalepila 4 řady pásky a do protějšího rohu jsem nalepila další 4 řady pásky. Pak jsem jen odstřihla okraje, které vyčnívali a je hotovo. Ještě jsem nalepila kousek čtvrtky na napsání jména a třídy.




 Teď tady mám sešit, který si také ozdobíme. Vzala jsem zase pásku a na délku sešitu jsem nalepila 2 řady. Je to hrozně jednoduché a hlavně to z obyčejného sešitu udělá hezčí sešit.



 Ještě tady mám poslední variantu a to na šířku sešitu. Na každé straně jednu a vypadá to taky moc dobře.



Tady už jsou všechny věci které jsem jednoduše zlepšila. A zvládnete to i vy!!


Líbí se vám edice zpátky do školy?? Já plánuji ještě dva články do tohoto tématu. Nezapomeňte, že pořád probíhá giveaway o skvělé ceny!! Takže se běžte rychle zapojit!!

Pac a pusu Caroline

8 komentářů:

  1. Hezké tipy, jen ty sešity bych pořídila jednobarevné, pak by se lépe zdobily ;) Ten batoh opravdu prokoukl!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych zvolila jednobarevné sešity a ty korálky podle mě z batohu nebo z pouzdra odpadají, ale třeba ne no :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mrkněte na náš eshop: www.planner-addict.cz, najdete tam spoustu super doplňků k diářům a taky výběr washi pásek (3 ks dle výběru za 109,-) + tipy a triky na plánování ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten sešit bych asi podlepila nějakým papírem nebo natřela barvou, aby pod pásky nebyl vidět, moc to pak nevynikne, ale jinak dobrý ;)

    OdpovědětVymazat