pondělí 5. září 2016

BRANDNOOZ BOX-SRPEN

A-ahoj, dnešní článek bude o novém Brandnooz boxu. Tento měsíc jsem v něm našla opravdu hodně nových věcí. Tak si je pojďme spolu ukázat.
 

 První na mě v boxu vykouklo koření do svěžího dipu. Je to od značka Kotányi s příchutí citron a máta. Nejvíce se hodí k drůbeži, rybám a zelenině. My ještě budeme určitě někdy grilovat, takže to určitě vyzkouším tam. Mě to zase tak moc neláká, ale tak třeba mě to překvapí. Cena je 17,90 Kč.

 Jako další jsem tam našla tyhle dva balíčky sladkostí od Pedra. První jsou dezertíky a druhé jsou medvědi na jahodách. Oba jsou bez palmového oleje. Nám s přítelem více chutnali ty medvědi. Dezertíky byly také dobré, ale mě přišly trochu umělé. Ti medvědi byli z želé, takže něco jako gumoví medvídci. Cena za jeden balíček bonbonů je 14,90 Kč.


 Pak tady jsou tyhle zlaté ovesné od Opavia. Zlaté Opavia asi všichni známe. Teď přišli s novými ovesnými sušenkami. Já si je nechávám na intr, až bude hlad. Takže vám pak dám vědět jak chutnali. Cena je 29,90 Kč.


Dál tady jsou  tyhle Monster Munch od značky Lorenz. Mě moc chutnají. Jsou to kořeněné bramborové lupínky ve tvaru strašidel, které se hodí převážně pro děti. Hodí se jako svačinka na výlety nebo na večer k televizi. Cena je 9,90 Kč.


 Jako další tu je tahle Mirinda hrušková. Já už jsem ji viděla v reklamě a říkala jsem si, že by mohla být moc dobrá. A najednou ji mám v boxu a je opravdu moc dobrý. Je to krásné osvěžení po náročném dnu. Já mám obecně hrušku docela ráda, takže mě tohle příjemně potěšilo. Cena je 21,90 |Kč za 500 ml.


 Pak tady je tohle Easy sandwich od Hamé. Já už jsem o tomhle hodně slyšela, takže mě to potěšilo, když jsem to v boxu našla. Tohle je s tuňákem. Mě se to bude hodit na intr, jen tak na nějakou svačinu. Hlavně je to bez lepku, majonézy a palmového tuku. Cena je 26,90 Kč.


 Dál tu je tahle tyčinka 100% ovoce od Emca. Já dostala s příchutí jahody. Nám s přítelem moc nechutnala. Na nás je to moc zdravé :D. Nee, asi bych tomu na chuť přišla. Cena je 19,90 Kč.


 Jako další tady je tahle Nestlé KIT KAT. Já mám KIT KAT moc ráda. Takže taková ta klasika. Cena je 12,90 Kč.


 Pak tady jsou tyhle dva drinky od značky Tranquini. Měl by to být nápoj, který zmírňuje stres, zvyšuje soustředění a umožňuje příliv pozitivní energie. Já jsem si dala včera s přítelem a bráchou jeden na půl a musím říct, že mě spíš uspal. Ale na chuť byl moc dobrý. Já někdy v nejbližší době vyzkouším ten druhý. Cena za jeden je 35,90 Kč. 


 Dál tady jsou tyhle Cornies s medvědím česnekem od značky Racio. My jsme byli s mamkou na jaře medvědí česnek sbírat a udělali jsme si z toho pesto. Teď to dáváme do různých omáček, salátů a pomazánek. Mě to v tom moc chutná, takže bude i v tomhle. Cena je 21,90 Kč.


 A jako poslední tu mám tuhle vodu od Toma nádech okurky a limety. Mě obecně pití s příchutí okurky moc nechutná. A tohle nebylo vyjímkou. Někomu to možná chutnat bude. Cena je za 1,5 litrů 14,90 Kč.


Tak to by byl dnešní článek. Snad se vám líbil. Co se vám zalíbilo z boxu nejvíc? Chcete taky dostávat box každý měsíc? Stačí objednat na www.brandnooz.cz

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat