čtvrtek 8. září 2016

RECENZE - KRÁSNÁ KAŽDÝ DEN

A-ahoj, dnešní článek bude po nějaké době zase recenze. Tentokrát to bude recenze na dva produkty ze stránky www.krasnakazdyden.cz. Tak pojďme na to! 


 Jako první tady mám tenhle balzám na suché nohy. Ten jsem si úplně zamilovala. Je naprosto boží. Voní krásně po levanduli. Já mám hrozně levandule ráda, takže mi to v noci krásně všechno provoní. Krásně nohy zjemní a po dlouhém dnu mám pocit, jako kdyby moje nohy odpočívali. Jeho konzistence je taková máslová, takže se i dobře nanáší. Já ho používám vždy před spaním. Asi by se to i mělo. Ráno mám totiž nádherný pocit jemnosti a svěžesti. Je to od značky Mylo. Za mě určitě doporučuji!! Cena za 60 ml je 219 Kč.


A jako druhý produkt tady mám tuhle masku na vlasy od značky SoapHoria. Je to regenerační a vyživující maska na vlasy. Já mám totiž hrozně suché vlasy, proto jsem si chtěla pořídit nějakou masku na vlasy. Vybrala jsem si tuhle, která nádherně voní. Mě tedy docela rychle zmizela, protože mám dlouhé vlasy. Já bych potřebovala aspoň tak 4 krát větší balení. Ale funguje. Moje vlasy byly hned po prvním použití jemnější a lesklejší. Ještě k tomu nádherně voní!! Opravdu krásně. Takže za mě taky můžu doporučit. Cena za 150 ml je 267 Kč.


Tak to by byl dnešní článek. Jestli se vám tyto produkty líbili, tak určitě navštivte eshop. Budu se na vás těšit u příštího článku!!

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat