pondělí 12. září 2016

RECEPT- CUKETOVÉ MUFFINY S FETOU

A-ahoj, dnešní článek bude po dlouhé době recept. Bude to recept na muffiny z cukety se sýrem feta. My máme všichni z rodiny hrozně rádi cuketu, takže jsem se koukla na net a našla jsem tam tyhle muffiny z cukety. Takže jsme se do toho s mamkou dali.


Budeme potřebovat: 
  • 1 střední cuketu (200-250 g)
  • 3 lžíce olivového oleje
  • 200 ml kefíru
  • 100 ml mléka
  • 2 vejce
  • 50 g sýru feta
  • 50 g mletých mandlí
  • 240 g špaldové mouky
  • 1 stroužek česneku
  • 1 lžíce sušené bazalky
  • 2 lžičky prášku do pečiva
  • sůl
Postup přípravy: 
  1. Troubu předehřejeme na 190 °C.
  2. Cuketu si oloupeme, vydlabeme a nastrouháme na jemno. Dáme do sítka, které podložíme miskou, aby nám odkapala přebytečná voda. 
  3. Mezitím si vyšleháme olej, kefír, mléko a vejce.
  4. Přidáme na jemno nastrouhaný sýr, mandle, mouku, prolisovaný česnek, bazalku a prášek do pečiva.
  5. Směs pečlivě promícháme vařečkou. 
  6. Nakonec přidáme cuketu a opět promícháme. 
  7. Směsí plníme formy na muffiny (12 kusů), dáme do vyhřáté trouby a pečeme při 190 °C 25-30 minut. 
Mě moc chutnali, ale byla jsem z rodiny asi jediná. Ostatním moc nejeli. Přijde mi to jako super na nějakou oslavu nebo tak něco. Snad recept také vyzkoušíte. 

Pac a pusu Caroline

2 komentáře: