pondělí 2. ledna 2017

DECEMBER

A-ahoj v novém měsíci a vlastně i v novém roce. Takže i já Vám přeji krásný nový rok 2017. Ať je ještě lepší než ten rok 2016. A když tady máme ten nový měsíc, tak jsou tady i oblíbenci za měsíc předešlý, čili prosinec. 


15.12. jsme byli se školou v Praze v Technickém museu. Podívali jsme se i na Staroměstské náměstí na trhy, do Palladia, Tigeru, Hamleys a nakonec jsme šli do kavárny. Bylo to moc super. Navodilo mě to na tu pravou vánoční atmosféru. 


24.12. byl Štědrý den! Jupíí! Ten jsem si moc užila! Byl to krásný čas strávený s rodinou.


31.12. byl Silvestr, který jsem strávila s mým přítelem a našimi kamarády. Bylo to moc super. Suprově jsme oslavili příchod nového roku!


Nehty: Na prosinec jsem zvolila takové zimní a vánoční. Opravdu se mi hrozně líbí. Tenhle pátek jdu už na nové, tak musím popřemýšlet jaké si dám. 


Oblečení: Za oblečení tady mám tyhle černé šaty se stojáčkem. Měla jsem je na sobě za prosinec docela často. Mám je hodně ráda. 


Kosmetika: Za kosmetiku tady nemám konkrétní produkt, ale jsou to obecně tmavé rtěnky. Ty jsem nosilo taky docela často, protože na zimu je to nejlepší. 

Tak to by byl dnešní článek. Já doufám, že se vám líbil, že jste si Štědrý den užili se svojí rodinou spokojeně a pohodově a že jste nový rok oslavili dostatečně. Ozvu se zase ve čtvrtek. 

Pac a pusu Caroline

4 komentáře:

  1. Ahoj také ti přeji krásný rok 2017. Já jsem asi ediný člověk, kdo ještě nebyl v Hamleys :D Tmavé rtěnky jsou skvělé na zimu, ale vlastně já je miluji po celý rok :D
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. LifebyMarie : Neboj, nejsi :D

    Pěkný článek :)

    skoricova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ty nehtíky jsou krásné a ten medvěd na první fotce je nádherný!
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat