čtvrtek 19. ledna 2017

TOUR DE CAFFEES-PALAČINKÁRNA

A-ahoj, zase po dlouhé době se hlásím s novým článkem. Teďka je toho ve škole opravdu moc, protože je pololetí a nám druhákům se blíží i minimaturita. O minimaturitě mám v plánu napsat samostatný článek. Teď už ale na dnešní téma. Dneska jsme byli s kamarádkou v další kavárně tady v Hradci. Tentokrát to byla spíše palačinkárna, protože její název je opravdu Palačinkárna. Najdete ji na Masarykově náměstí 396/15. Nově teď otevřeli pobočku i v Pardubicích, takže jestli je tady někdo z Pardubic, tak můžete zajít tam. Na mě to prostředí působilo velmi mile a útulně. Zároveň to ale bylo moderně vybavené. Všechny sedačky byli podložené polštářkem, takže to bylo moc pohodlné. Byl tam i docela klid, takže ideální prostor třeba na učení nebo psaní nějaké práce do školy. 



Hned když přijdete, tak na vás vykoukneme velká tabule, kde máte sepsané ingredience, které si můžete do palačinky namíchat jak chcete. Mě to hrozně vyhovovalo, že nemají třeba 2 přesně dané varianty, ale můžete si tam naházet co chcete a na co máte zrovna chuť. Mají tam slanou i sladkou variantu. Já jsem si dala slanou v pohankovém těstě se špenátem, kozím sýrem, kukuřicí a rukolovým pestem. Kamarádka si dala sladkou variantu s tvarohem, marmeládou a pomerančem. Mě to moje chutnalo a řekla bych, že i Natálka si pochutnala. Já si k tomu dala Cappuccino a Natka čaj.


Tak to by byl dnešní článek. Doufám, že se vám líbil. Teď se budu snažit být zase více aktivní.

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat