čtvrtek 5. ledna 2017

RELAX 100% PYRÉ

A-ahoj, dnešní článek bude recenze na 100% pyré od značky Relax. Poslali mi na recenzi 6 těchto 'přesnídávek'. Od každého druhu 2, což znamená, že mají 3 druhy těchto kapsiček. Všechny tyto přesnídávky jsou úplně super třeba na svačinu do školy nebo na nějaký výlet. Má to praktické balení, takže se nemusíte tahat se skleničkou a lžičkou, ale jednoduše to po dojedení vyhodíte.  


První tady je příchuť hruška, banán, mrkev a jablko. Dávala jsem to vždycky ochutnávat ještě mým kamarádkám. Na tomhle jsme se shodli, že moc dobré nebylo. Ta kombinace hrušky a mrkve nám tam nesedla. No nevím. Jenom mé jedné kamarádce to chutnalo. Té chutnali všechny příchutě. Bylo to takové trpké a moc sladké. Neříkám, že to nikomu chutnat nebude, ale mě osobně to moc nejelo.


Jako další tady je příchuť jablko, mrkev, broskev, banán a maracuja. Tahle příchuť mě chutnala nejvíce. Bylo tam hodně toho ovoce a s kombinací s mrkví mi to tolik nevadilo jako u té předešlé chutě. Ani to nebylo tak sladké, bylo to tak akorát. Někomu zase nemusí chutnat tohle, každý má chutě jiné.


A poslední tady je příchuť jablko, mrkev, banán, malina, jahoda a borůvka. Tohle je takový lesní mix. Bylo tam cítit hodně té maliny a borůvky. To mi tady docela dost chutnalo, protože mám hodně ráda  lesní ovoce. Ale chápu, že někdo ho zase nemusí.


Když to tak shrnu, tak bych to doporučila asi hlavně dětem. Mě láska k přesnídávkám vydržela do dnes, takže já je můžu pořád, ale vím, že příteli to třeba nechutná, že prý to vypadá, jako kdyby to už někdo jedl.
Doufám, že se vám dnešní recenze líbila. Nebyla totiž na kosmetiku. Bylo to zase něco jiného. Já děkuji značce Relax, že mi tyto produkty poslali

Pac a pusu Caroline 

Žádné komentáře:

Okomentovat