neděle 25. dubna 2021

HAUL

 A-ahoj, dneska jsem si pro vás připravila haul věcí, které jsem si v poslední době koupila. Mám tady oblečení, doplňky ale i něco z kosmetiky. 

Jako první bych vám ráda ukázala věci z Aliexpressu. Objednala jsem si tam nějaké doplňky do vlasů. Sehnala jsem tam tyto dvě sponečky. Mají tam obrovský výběr typů těchto sponeček. Já si vybrala jednu na každodenní nošení a jednu takovou fancy na zvláštní události. Já se tak moc těším až nám otevřou zase divadla a plesy. 

Pak tady mám sadu tří gumiček. Jedna je tmavě modrá, druhá je černá a třetí je bordo. Také mají veliký výběr vzorů a barev. Jsou úplně super. Jelikož mám husté vlasy, potřebovala jsem pevné gumičky, abych si mohla udělat vysoký culík a za pět minut nebyl hnedka dole v půlce hlavy. A to jsou přesně ony! Jsem z nich nadšená!

Dál tady mám tři čelenky s perličkami. Vybrala jsem si dvě decentní a jednu takovou mohutnější. Zase mají výběr z mnoha stylů a já měla co dělat, abych si neobjednala všechny. Opravdu se moc těším, až je vytáhnu ven. 

A poslední kousky z Aliexpresu jsou tyto dvě látkové čelenky. Jedna světle růžové a druha tmavě modré barvy. Už mě totiž nebaví nosit jenom obyčejně rozpuštěné vlasy, tak jsem si pořídila tyto dva pomocníky. Zaprvé mi už nebudou lézt vlasy do obličeje a zadruhé to dodá účesu šmrnc. 


Pak tady mám jednoho zástupce kosmetiky. Je to řasenka Sky High od značky Maybelline New York. Mám od nich už Last Sensational a pomalu mi dochází, tak jsem si říkala, že vyzkouším tuhle novou. A nebudu vám lhát, trochu mě lákaly i ty super recenze co se o ní píšou. Pokud byste chtěli, tak vám na ni můžu také napsat recenzi. Tak mi kdyžtak napište do komentářů, pokud byste měli o recenzi zájem. 

Jako další tady mám velkou objednávku ze Sinsay. Jelikož jsem zjistila, že nemám doma žádný pásek, tak jsem si ho koupila. Vybrala jsem takový obyčejný se stříbrnou sponou. 


Pak jsem si koupila sluneční brýle, protože těch není nikdy dost. Vybrala jsem tyto obyčejné černé. Tak sluníčko pojď už!


Dál tady mám tuto béžovou plisovanou sukni. Je teda trochu delší než jsem čekala, ale i tak se mi moc líbí. Já jsem totiž docela dlouho nějakou takovou sukni sháněla, takže si myslím, že se mi trefila do vkusu. Už se moc těším, až si ji vezmu s obyčejným černým tričkem a bílými Converse. 


Pak jsem si vybrala tuto bílou halenku. Je trochu kratší, ale s vysokými džínami bude ideální. Je zdobená malými dírkami ve tvaru kytiček. Má výstřih ve tvaru V a krátký rukáv. 


A poslední ze Sinsay mám tři trička. Všechny jsou vyrobené ze 100% bavlny a každé stálo pouze 69,- Kč, což je super. Myslím že budou fajn jenom na domácí nošení nebo na letní večerní procházku. Takže za mě určitě doporučuju!



Pak tady mám koženkovou bundu, kterou mi koupila mamka. Je černé barvy a je z Orsay. Už dlouho jsem nějakou koženkovou bundičku chtěla, ale nemohla jsem sehnat nějakou, která by se mi líbila. Tak tohle je ona!


No a pak tady mám pár věcí z Reserved. První je tento látkový kabátek tmavě modré barvy. Ten je úplně super. Má takový klasický střih, ale ne až moc. Určitě me chápete.😀 Takže se nemůžu dočkat až se oteplí, protože pod něj svetr nenacpu, takže jenom s tričkem. 


A nakonec tady mám dvě trička. Jsou také z Reserved. Jedno jsem si vzala černé a druhé béžové. Obě jsou složeny ze 100% organické bavlny a mají výstřih do V. Jsou úplně super! Takže pokud hledáte obyčejné kvalitní triko za dobrou cenu, tak tyhle mohu doporučit. 


Tak to by byl celý článek. Doufám, že jste se třeba inspirovali a něco nového si taky pořídíte. Já doufám, že se brzo vrátíme do normálního života a já vyvětrám tyhle super kousky. Příští týden pro vás chystám recenzi na knížku Karamelová džungle, tak se můžete těšit. 😊

S láskou Karolína💋

Žádné komentáře:

Okomentovat