pátek 11. dubna 2014

ZAČÁTEK

A-ahoj:)
Už dlouho čtu různé blogy a koukám na různé vlogy a tak jsem se taky odhodlala začít blogovat. Asi bych začla tím že napíšu pár faktů na uvítanou. Bude jich asi tak 15.

1.) Jmenuji se Karolína Rousová
2.) Bydlím na vesnici
3.) Mám kamarády jen na netu
4.) Už měsíc mám přítele
5.) Tento blog bude celkově o všem (kosmetika, oblečení, tanec)
6.) 7 let jsem tanocovala v taneční skupině ale tento rok jsem přestala kvůli prblémům s trenérkou.
7.) Je mi 14 let
8.) Až začnu chopdit na střední začnu zase tancovat
9.) Mám hodně zvířat
10.) Strašně ráda chodím ven a poslouchám písničky
11.) Jsem Directionerka :) (ale ne ta šílená)
12.) Poslechnu si všechno za muziku
13.) Miluju jídlo
14.) Mám kudrnatý vlasy
15.) Začínám blogovat :)

Tak :) .. Doufám že se tento první příspěvek líbil a budu se těšit zase někdy příště ..

Pac a pusu Caroline

2 komentáře:

  1. Přeju hodně štěstí s blogem do začátku!! :)
    Také jsem nedávno začala.. ;)

    OdpovědětVymazat