pondělí 14. dubna 2014

(Ne)přáleté

A-ahoj, dneska to bude článek o mých kamaradech a obecně o přátelství.

Začnu asi obecně přátelstvím. Přátelství je asi nejhezčí věc. Může být i mezi dívkou a klukem a nestane se z toho vztah. Někdy existuje i to, že máte těch BFF víc a pak se treba pohadate s jednou a veze se na tom celá skupina. Což je můj případ a tím se dostáváme na druhou část mého článku.








Měla jsem 3 nejlepší kamarádky. Byli jsme spolužačky (pořád jsme). S jednou z nich jsem se pohádala kvůli úplný maličkosti. S druhou to ani vlastně nevím proč jsme se přestali bavit a ta třetí mi včera napsala něco v tom smyslu že si hraju na něco co nejsem. takže takhle jsme se rozpadli, ale ty tři se spolu pořád baví. Někdy mě to zamrzí a někdy jsem ráda že se s nima už nebavím. Ve třídě mám kamarády to je jasný, ale už to není to co to bylo s nima. Říkám si že je možná lepší mít přátele jen na netu. A to právě mám. Ty nejlepší kamarády na netu. Tímto vás všechny zdravím!♥ Naštěstí od sebe nebydlíme tak daleko aby jsme se nemohli setkat. Takže v naše setkání věřím. Měla jsem i nejlepšího kamaráda kluka, ale ten jak překvapivě si našel holku a na mě se vybodl. Ale zato jsme spolu ještě v kontaktu. Stejně ale mojí BFF zůstává moje fenka. Zítra s ní udělám nějaké fotky aby jste jí viděli. Je to rasa Bígl a čeká malý Bígličátka. Moc se s mamkou těšíme.

 Tady je pár fotek s mojí bývalou BFF.









Není to nic moc dlouhého, ale mě samotné se až moc dlouhé články čtou blbě. Tímto bych můj dnešní článek ukončila a budu se těšit u dalšího.

Pac a pusu Caroline

1 komentář:

  1. Člověkby měl mít vždycky někoho na koho se obrátit :) mám spousty kamarádu, nemužu si stěžovat ale jen jedna je pro mě všechno a za nic na světě bych jí nevyměnila :))

    OdpovědětVymazat