pondělí 2. května 2016

BRANDNOOZ BOX- DUBEN

A-ahoj všichni! Po krátké pauze vás vítám u dalšího článku! Jsem teď hrozně plná energie a jsem teď moc šťastná. Ne že bych předtím nebyla, ale předtím toho bylo na mě nějak moc. Ale jsem zpět! Ještě doufám, že mě něco osvítí a napadnou mě nějaké nové články. A jelikož mi ve čtvrtek přišel nový brandnooz box, tak tu mám hned o něm článek! Tak jdeme na to!! 


Jako první jsem v boxu objevila Chio Chips s příchutí 'Absolutely Barbecue'. Musím říct, že byly hodně pálivé. Jinak chutnali jako normální brambůrky. Neviděla jsem v nich žádný rozdíl. Cena: 23,90 Kč.


Dál jsem v boxu našla Nescafé 3in1 Coconut Dream. Jak už asi víte, tak miluju kokos. Byla jsem hrozně moc nadšená, když jsem v boxu našla kafe právě s příchutí kokosu. Zatím jsem ho ještě neochutnala, ale vzala jsem si ho na intr, takže za chvíli budete mít na facebookové stránce zhodnocení. Takže ji určitě lajkujte! Cena: 54,90 Kč.


Pak tady mám staročeské sypání od značky Vitana. Tohle nám dávají třeba na krupicovou nebo ovesnou kaši na intru. Je to směs třtinového cukru se skořicí, citronu a badyánu. Takže je to docela dobré s tou kaší. Cena: 8,90 Kč.


Jako další jsem v boxu našla jedlou želatinu na sladké i slané. Je to novinka taky od značky Vitana. Já to moc nevyužiji, takže to poputuje mamce do kuchyně. Cena: 16,90 Kč.


Dál tady mám ovesnou kaši s brusinkami od značky Dr.Oetker. Ovesná kaše se hodí. Vzala jsem si ji sebou na intr. Takže se na ni už moc těším. Asi si ji dám ke snídani nebo svačině, ještě uvidím. Cena: 14,90 Kč.


Pak tady mám ovopecky od značky Pedro. Od Pedro už chci dlouho něco vyzkoušet. A vyplnilo se mi to. Byly to takové želé bonbonky s různými příchutěmi a posypané cukrem. Mě moc chutnaly. Cena: 14,90 Kč.


Jako další jsem zde objevila Krušovice desítku. Je to limitovaná edice k mistrovství světa v ledním hokeji. Já pivo piju, jen když na něj mám chuť a při nějaké příležitosti. Cena: 13,90 Kč.


Dál tady mám Coconut cuisine od Alpra. Je to kokosová alternativa ke smetaně na vaření. V boxu byl i recept na kokosovou panna cottu s malinovou omáčkou, takže to bych zkusila udělat. Mohla bych vám o tom napsat článek. Takže když se dokopu k tomu to udělat, tak očekávejte článek s vařením. Cena: 49,90 Kč.


Pak tady mám rajčatový dip od značky Kotányi. Smícháním s jogurtem, kysanou smetanou nebo majonézou z toho vznikne super dip ke grilování. Nejvíc se na léto těším na grilování, takže tohle se u nás doma neztratí. Cena: 17,90 Kč.


Jako další tady je Bebe dobré ráno Na Měkko. Měla jsem s příchutí brusinka s ovocem a moc mi to chutnalo. Příteli a mamce moc ne. Nevypadá to totiž nijak vábně. Prostě zdravě. Cena: 10,90 Kč.


A poslední jsem našla v boxu vitamin sirup od značky Korunní. Já mám příchuť malina a granátové jablko. Já jsem si to přivezla na intr, protože samotná hradecká voda se už nedá pít. V boxu k tomu bylo napsané, že je to více zdravější než standardní sirupy. Takže moc super! Cena: 49,90 Kč.


Tak to by bylo pro dnešní článek vše. Ve čtvrtek se můžete těšit na oblíbence za duben, protože už tady máme květen. Jak vám dopadly přijímačky vůbec?? Snad jste se dostali tam, kam jste chtěli. 

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat