čtvrtek 12. května 2016

SPRING TAG

A-ahoj, dnešní článek bude po dlouhé době TAG. Protože tady máme jaro, tak to bude spring TAG. Tak jdeme na to!

  1. Oblíbený jarní lak na nehty? - Můj oblíbený jarní lak je od Rimmel London, který jsem dostala ve Swapu s mojí kamarádkou a blogerkou dohromady. Je to krásný mint green lak v odstínu 241. Mám ho moc ráda!
  2. Oblíbený jarní produkt na rty? - To bude asi rtěnka od Mac v odstínu Snob.
  3. Oblíbené jarní šaty? - Moje oblíbené jarní šaty jsou ty nejnovější. Jsou z H&M. V posledním haulu je můžete vidět.
  4. Oblíbená jarní květina? - Tulipány. Určitě tulipány. 
  5. Oblíbený jarní doplněk? - Čelenka s kytičkami do vlasů.
  6. Na jaký jarní trend se těšíš? - Různé crop topy a sukně do pasu.
  7. Oblíbená jarní svíčka? - To je od Yankee Candle Wild Fig, kterou jsem také dostala ve Swapu. 
  8. Oblíbený jarní parfém? - Oblíbený parfém je pro mě od Marc Jacobs Daisy Dream, který si plánuji pořídit. Mám jeho vzoreček a právě proto si chci pořídit plné balení. Můžete ho najít na notino.cz, kde můžete najít i ostatní kosmetické produkty z tohoto článku. 
  9. Co máš ráda na jaru? - Sluníčko, zpěv ptáků, teplo, mláďata a kvetoucí květiny. 
  10. Děláš jarní úklid? - Ano, ale letos jsem jsem ještě nedělala. Ale chystám se na něj.
  11. Oblíbený jarní nápoj? - To je limonáda z Cross Cafe. Jakákoliv příchuť. 
  12. Oblíbená jarní činnost? - Slunění se na sluníčku s dobrou knížkou.
  13. Kdy pro tebe začíná jaro? - Sluníčkem a právě zmiňovaným zpěvem ptáků.
Tak to byl dnešní článek. Snad se vám líbil. TAG už tu dlouho nebyl. Doufám, že se máte dobře. 

Pac a pusu Caroline

1 komentář: