pondělí 6. června 2016

BRANDNOOZ BOX - KVĚTEN

A-ahoj, dnešní článek je rozbalování květnového Brandnooz boxu. Čekalo mě v tomto balení spousta novinek. Tak jdeme na to! 


První tu na mě vyskočili tyhle Bohemie NE solené. Ty mě připadají prostě jako obyčejné brambory. Nevím, co tím chtěli docílit, když nezdravé je to pořád stejně když se to smaží v oleji. Toto mě opravdu moc nenadchlo. Cena: 24,90 Kč.


Další co jsem uviděla byl Gourmet Ketchup od značky Spak. Ten jsem ještě neochutnala, ale na nějaké to grilování se může hodit. Tak na něj jsem zvědavá. Oceňuji, že je to bez přidaných chemických konzervantů a je to vhodné pro bezlepkovou dietu. Cena: 42,90 Kč.


Pak tady je toto Safari Fruits Capri-Sonne. To mám moc ráda asi jako každý. Jen mě mrzí, že je toho tak málo. Tahle příchuť mi ale moc chutnala. Cena: 9,90 Kč.


Dál jsem v boxu našla tyhle dvě koření na maso od značky Maggi. Jedno je na kuře a druhé na krkovičku. To se bude rozhodně hodit na letní grilovačky. Cena: 18,90 Kč.


Další na mě vykoukl tenhle Strongbow. Já tyhle cidery mám moc ráda. Až na to, že tenhle je nealkoholický. Takže je to docela dobré pro řidiče. Cena: 19,90 Kč.


Pak tady mám tuhle proteinovou tyčinku od Corny. Obsahuje 30% čokoládového proteinu. Mě teda moc nechutná, ale někomu kdo žije takhle z proteinu, tak to může být dobré. Cena: 24,90 Kč.


Dál tady mám musli od značky Schneekoppe. To mě moc nadchnulo, protože si vozím každý týden musli na intr. Je to opravdu velké balení. Obsahuje 40% ovoce, takže to je opravdu super. Cena: 115 Kč.


A poslední tu mám tyhle Mentos. Mají příchuť jahodového, banánového a broskvového shaků. Ty jsou moc dobré a určitě je doporučuju! Cena: 17,90 Kč.


Tak to by byl dnešní článek. Doufám, že se vám líbil. Napište mi, co se vám z boxu líbilo nejvíce.

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat