čtvrtek 16. června 2016

RECENZE- DAISY DREAM

A-ahoj, omlouvám se, že v pondělí nevyšel článek. Byla jsem celá nějak mimo, takže mi ani nedošlo, že je pondělí a já bych měla napsat článek. Omlouvám se. Dneska tu mám už nový článek. Bude to recenze na můj nový parfém. Tak jdeme na to!


Jméno tohoto krásného parfému je Daisy Dream od značky Marc Jacobs. Začnu asi tím, co vás hned bije do očí a to je vzhled flakonku. Je to naprosto jarní/ letní vzhled. Úplně jsem se do toho zamilovala. Opravdová nádhera. Kvůli tomu jsem si ho i tak na půl koupila. Krásný letní vzhled asi musí omámit každého. Obecně Marc Jacobs má nádherně zpracované flakonky. A tím si myslím, že je i ta značka známá.
Teď už tedy k vůni. Voní opravdu nádherně. Na první čuchnutí je spíše silnější, ale když se rozleží, tak voní krásně svěže a čistě. Cítím tam hodně ovoce. Prostě jaro! Kytičky, sluníčko a zelená tráva. Boží! Myslím, že se hodí na každodenní nošení i na nějaké ty večerní události. Určitě bych ji doporučila slečnám mého věku a víc. K mladším slečnám mi to moc nesedí.
Vůně moc dlouho nevydrží. To je asi tak jediný negativ co pro tuto vůni mám. A hodně se bojím, že se mi rychle spotřebuje. Proto si jí nedávám moc, protože se bojím, že se mi rychle vypotřebuje. To je velký mínus u tohohle krásného parfému.
Když to tak shrnu, tak bych ho určitě doporučila. Má moc krásný vzhled a krásnou vůni. Myslím si, že ho seženete i v drogeriích nebo parfumeriích. Ale kde ho určitě seženete je stránka notino.cz. Tam jsem ho totiž objednávala já.
Tak to by byl dnešní článek. Já doufám, že se vám líbil. Co vy? Jaký máte názor na tenhle skvělý parfém? Napište mi to určitě do komentářů. Užívejte krásného počasí! Děkuji za komentáře u předchozího článku. Zase jste mě povzbudili, abych pořád dělala co mě baví!

Pac a pusu Caroline

5 komentářů: