čtvrtek 2. června 2016

OUTFITY NA FESTIVAL

A-ahoj, protože o víkendu jdu na festival JamRock v Žamberku, tak jsem si pro vás připravila 3 outfity, v kterých asi já vyrazím letos na tenhle fesťák. Outfity jsem vybírala i podle počasí. Já mám hrozně ráda fesťáky, takže se na JamRock moc těším! Snad vás třeba i inspiruji. 

1. OUTFIT
Tílko- ???
Kraťasy- H&M
Kardigan- New Yorker
Boty- H&M
Hodinky- Daniel Wellington











2. OUTFIT
Kšiltovka- Adidas
Tričko- New Yorker
Kalhoty- ???
Kardigan- H&M
Boty- H&M
Hodinky- Daniel Wellington









3. OUTFIT
Čelenka- Claire's 
Bomber- Takko
Tričko- H&M
Sukně- H&M
Hodinky- Daniel Wellington




















Tak to by byly všechny outfity. Doufám, že se vám líbili a inspirovali jste se v čem jít na nějaký fesťák. Jdete vůbec na nějaký? 

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat