čtvrtek 7. ledna 2016

ČTVRTÝ MĚSÍC NA INTRU

A-ahoj, dnešní článek bude další z edice z intru. Napište mi jestli vás to pořád baví, jestli mám dál tuhle edici psát. Přijde mi totiž, že už není toho tolik co bych vám o intru řekla. Když bude nějaká super událost tak to napíšu do měsíčních oblíbenců. Takže vůbec nevím, napište mi! Tak jdeme na to.
V prosinci to bylo normální jako vždycky na intru. Jen jsem se už každý týden těšila už na Vánoční prázdniny. Bylo to pak už hrozný, když jsem věděla, že vlastně za chvíli už budou prázdniny. A hrozně mi na intru chybí svíčky. To je hrozný, že je tady nemůžu zapálit. Tohle mi vadí nejvíc tady. Hlavně v tomhle období je to pro mě must have :(, takže jsem z toho smutná. Mám pocit, že jsem se už tak nějak rozkoukala a zapadla. Takže 4 měsíce na to myslím stačí. Jinak je to tu moc super. Je to všude blízko. Buď si tam dojdete pěšky, nebo dojedete MHD. Na to jsem u nás na základce nebyla vůbec zvyklá. Všude jsem chodila pěšky. Na MHD jsem si musela zvyknout. To by bylo za intr asi vše.
Co se týče školy, tak je to super. Opakuji se, já vím. Jsem tu hrozně moc spokojená. Určitě kdo jste v 9 tak doporučuji. Už jsem si oblíbila i češtinu a literaturu. Není to zase tak hrozné, jak jsem si myslela. Už nevím, co dál psát, protože je to všechno fakt super. Jen toho teď bylo ve škole moc, protože se blíží pololetí. Ale všechno jsem zvládla! Ještě příští týden budeme psát hodně písemek, pak jedeme na lyžák, jdeme na 4 dny do školy a pak se nám pojí pololetní prázdniny s jarními. Takže se zase nemůžu dočkat.
Tak to by byl dnešní článek. Fakt mi dejte vědět, jestli tenhle typ článků mám psát ještě vůbec, protože mám pocit, že nejvíc informací bylo stejně jen v tech prvních článcích.

Pac a pusu Caroline


Žádné komentáře:

Okomentovat