úterý 5. ledna 2016

MŮJ ROK 2015

A-ahoj, dnešní článek bude takové menší shrnutí roku 2015. A zmíním se i o nějakých mých předsevzetích! Tak jdeme na to!


Takže rok 2015 byl podle mě hrozně super. Myslím, že jsem udělala velký pokrok v blogu. Začala jsem spolupracovat s pár značkami, jako je třeba notino.cz a megaknihy.cz a překonali jsme 10 tisíc zobrazení blogu. Což je pro mě něco neskutečného! Moc vám děkuji! Narodili se nám do rodiny 2 noví přírůstci. Pak jsem slavnostně ukončili základní školní docházku a začala chodit na střední školu a i na intr. Takže se víc osamostatňuji. A úplně nejvíc krásná nejlepší věc je, že jsem začala chodit s mým současným přítelem. Za chvíli to bude rok co spolu chodíme! Což je úplně neskutečný jak to uteklo! Vlastně to všechno hrozně uteklo. Mám pocit jako kdyby Silvestr 2014 byl včera a najednou je už rok 2015. Neskutečný!
Teď už něco k mým předsevzetím. Řekla jsem si že všechno z roku 2015 hodím za hlavu a taky že jsem to udělala. Cítím se teď tak hrozně osvobozená od toho všeho. Myslím, že tohle by měl udělat každý. Je to super pocit! Tenhle rok jsem si moc předsevzetí nedávala, ale jedno jsem si přece jen dala. Teď bych fakt chtěla zhubnout. Jakože se do toho opravdu pořádně opřít a pustit se do toho! Je to takový cíl v mém roce 2016. Pak už je takový to být pořád sama sebou a hlavně s přítelem. A neztratit kamarády, které tady na intru mám a vlastně všechny moje kamarády.
Tak to by byl dnešní takový kratší článek. Snad se líbí.

A já vám přeji, abyste i v roce 2016 byli všichni spokojení a šťastní. Ať se vám vyplní to co si přejete a pro co bojujete. Krásný nový rok 2016.
Vaše Caroline♥

Pac a pusu Caroline♥

Žádné komentáře:

Okomentovat