pondělí 25. ledna 2016

JANUARY

A-ahoj, dneska tady mám další oblíbence. Je to tenhle měsíc docela brzo, ale nenapadají mě další články. Proto vás prosím, aby jste mi napsali do komentářů, jestli máte nějaké nápady na články. Tak jdeme na to! 


16.-22.1- Je taková jediná událost, která stojí o zmínění. Byli jsme se třídou na lyžáku. Bylo to moc fajn.


Lak: Tenhle lak jsem dostala k Vánocům od ségry mého přítele. Od té doby ho používám pořád. Je fakt super. Je od značky Avon Magic Efects. Nosím ho jak na všech nehtech, tak i na prsteníčku. A vypadá dobře s kombinací jakýkoliv barev.


Písnička: https://www.youtube.com/watch?v=K533gW3boIY
Oblečení: Jako zástupce z oblečení tady mám můj oblíbený šedivý rolák. Nosím ho teď opravdu hodně a roláky jsem si moc oblíbila. Mám v plánu si nakoupit teď další. Tenhle mám z Takka, ale už asi tak 2 roky zpátky.



Jídlo: Po dlouhý době tady mám konkrétní věc ze zástupců jídla. Je to takhle Caprese bageta z Bageterie Boulevard. Já jsem si teď ty jejich bagety moc oblíbila. Když nemám na intru večeři, tak si zajedu pro bagetu. Mají tam fakt super bagety! Určitě doporučuju!


Kosmetika:A ze zástupců kosmetiky tady mám mého nového EOS od mé kamarádky Natálky. Já ho úplně žeru. Mám teda Coconut Milk a to voní tak úžasně. Můžete ho určitě najít na parfums.cz nebo v drogeriích. Teď na zimu ho mám fakt ráda.


To by byl dnešní článek. Doufám, že se vám líbil. Užíváte si zimu?

Pac a pusu Caroline

1 komentář: