pátek 15. ledna 2016

DECEMBER

A-ahoj, dnešní článek budou zase po měsíci oblíbenci. Zase to všechno hrozně uteklo! Je to neskutečný, jak to utíká. Tak jdeme na to!


15.12. jsme byli se školou na hodinu němčiny v kavárně. Nylo to hrozně fajn. S holkama jsme si dali horkou čokoládu a jen tak kecali. Dozvěděli jsme se o sobě navzájem ještě víc. Bylo to skvělý!


24.12. Vánocee!! Asi každý se na ně těšil. Já taky! Asi nic víc o tom nemusím co říkat. Článek 'Co jsem dostala k Vánocům' zde!


29.12. jsme byli s přítelem u jeho ségry v Ostravě se podívat na jejich miminko. Je hrozně roztomilý!


31.12. byl Silvestr! A pak už nový rok! Moc jsem se na něj těšila! Na Silvestra to bylo moc super!


Lak: Bohužel tady žádný lak za prosince nemám. Ale už 100% vím, jaký bude ten za leden.
Písnička: https://www.youtube.com/watch?v=E9qaJJSS5Ok
Oblečení: Není to oblečení, ale je to doplněk. Snad to nevadí. Ale jsou to tyhle krásné hodinky Daniel Wellington. Já už je mám sice dlouho, ale taky jsem se o nich dlouho nezmiňovala. Jsou naprosto skvělé. Kdo uvažujete o koupí tak rozhodně jděte do toho!


Jídlo: Zase začíná moje sezóna salátů. Takže za mě určitě jakýkoliv salát. Můj nejoblíbenější je rajčatový nebo zeleninový s olejem.
Kosmetika: Za kosmetiku tady mám mého miláčka od Vánoc! A musela jsem ji sem prostě dát. Je to rtěnka od Mac v odstínu Snob. Je úžasná. Sice není úplně nejlevnější, ale za tu kvalitu to stojí! Já jí mám z eshopu notino.cz, kde ji najdete levněji, než v kamenných obchodech.


Tak to by byl dnešní článek. Já doufám, že se vám líbil. Napište mi do komentářů vaší oblíbenu věc za prosinec. Budu ráda za jakýkoliv komentář nebo sdílení mého blogu. :)

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat