pátek 26. června 2015

DNEŠNÍ MLÁDEŽ

A-ahoj, omlouvám se že v pondělí nevyšel článek. V úterý jsem odjížděla se třídou na školní výlet takže jsem balila a na napsání článku neměla čas. Dnešní článek bude takový po dlouhé době povídací a bude na téma 'dnešní mládež'. Tohle mi přijde že je asi v dnešní době velmi rozebírané téma. Už hodně dlouho jsem chtěla ten článek napsat, ale ještě jsem na to neměla odvahu. Teď ta odvaha přišla, takže pojďme na to! Nebude to nijak dlouhý článek, budu psát jen to co si o tom myslím.
(všechno je jen z mojí hlavy, můj názor)

Dnešní mládež je obecně podle mého názoru zkažená. Když potkám prostě dvanáctileté holčičky zmalované a v ruce s cigaretou chce se mi brečet. Já jsem ve 12-ti letech na tajno před mamkou používala jenom řasenku a nevěděla co je cigareta. Je mi těch holek i  docela líto, protože si oni sami ničí svoje dětství. Já když jsem jednou viděla jednu fotku na instagramu, kde byla asi dvanáctiletá holčina se zmalovanou pusu tak mě inspirovala napsat tenhle článek. Taky asi není úplně v pořádku když čtrnáctileté děti chodí pít na různé akce. Jasně, všechno to je jejich věc, ale asi to není úplně normální. Úplně normální mi taky nepřijde když vidím ty děti jak jsou zakoukané do mobilu a celé dny prosedí u nějakých her. Měli by být venku a hrát si někde třeba na hřišti. Tenhle problém hlavně zavinili rodiče. Děti je otravují a tak jim koupí mobil, aby od nich měli klid. Jsem zvědavá jak to bude za těch 10 let co plánuji mít děti já. Bude to všechno ještě horší nebo se to uklidní? Toť otázka. Byla bych ráda kdyby se to tady zastavilo a nikam se to všechno už nerozvíjelo. Ta doba, že když nemáš nějakej iPhone tak se s tebou nebavím je hrozná. Neříkám to jenom proto, že sama iPhone nemám ale proto že nezáleží na tom jaký kdo máme mobil, ale jací jsme uvnitř. Jak se chováme ne jak vypadáme. Teď je to všechno jenom o vzhledu a o technologii. Je to příšerný. Dnešní mládež jde fakt do kytek. Je mi jich líto že nemohli prožít takové dětství jako jsem prožila já.
Na závěr bych chtěla říct, že jsem ráda za dobu kde jsem vyrostla a že moji rodiče mě vychovávají a vychovali tak jak vychovali.
Tohle by byl dnešní kratší článek. Byl to opravdu jen můj názor a hlavně zase trochu jiný druh článku. Jestli byste chtěli takovéhle názorové články častěji tak mi napište do komentářů témata. Děkuji za přečtení!:)

Pac a pusu Caroline

3 komentáře:

  1. S tvojím názorom súhlasím...je to naozaj nenormálne tá dnešná mládež :/ Tiež od nás také 13ročné dievčatá sú hrozne skazene, cigarety si dávajú kúpiť nejakému chlapovi a tak ich vidím každý deň pred lidlom ako mu ich vyplácajú -_- vtedy by som najradsej na nich zavolala políciu :/ je mi ich ľúto, ale za všetko môžu ich rodičiarodicia :(

    www.lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Na tohle téma jsme psali ve škole slohovku.
    Vidím to pořád, jak to, co jsem dělala ve dvanácti, dělají dnešní děti třeba už v devíti. Já se třeba doteď nemaluju, protože je mi to blbý, aby někdo neřekl: Je jí patnáct, a maluje se jak dvacítka. Pak ale jdu a když vidím ty kupy naalovaných dvanáctiletých holek, říkám si, tak to jsem se klidně mohla namalovat taky.
    Poslední odstavec mojí slohovky byl o tom, že jak si děti vychováme, takové budou. Děti- budoucnost národa.(?) Další dětská generace je zřejmě v našich rukou- tak je vychovejme tak, abychom se za ně nemuseli stydět.
    Super článek na hodně zajímavé téma! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Karolíno, tímto článkem si docela protirecis. Neznám té tak dobře, ale za ty 4 roky jsem si stihla sama všimnout, jak jsi pořád na mobilu a jak si všechny srala s tím, že chceš mít přední kameru. Přijde mi že tvoje dětství nemohlo být nijak moc hrozné, protože máš pořád něco nového.. Máš oba rodiče a ty té mají rádi. A jaká jsi uvnitř? Podvádis vlastního kluka a jsi nepříjemná jako kocovina. A na závěr, patris taky mezi mládež a popsala jsi se dokonale, bravo! No nic, užívej si svého skvělého života s přední kamerou, klukem, kterej tě má beztak jenom do postele a běž si ho podvádět SS svým spolužákem, když ke ti to tak příjemný. Pozdravuj paní učitelku Solničkovou, až vás tam načape..
    Milý anonymní čtenář

    OdpovědětVymazat